Veckans värsta TV-reklam

SVT, SVT-play och Netflix, samt BD-filmer såklart, är vad jag ser på. Reklamen är blott ett obehagligt minne, som charlakansfebern man hade som barn.

Med så många bra alternativ som finns nu fattar jag inte varför folk kollar på reklamtv längre, jag står i alla fall inte ut.

Måste säga att Youtubes reklaminslag som börjat bli populära å det senaste är det värsta. Att de finns må väl vara en sak, MEN MÅSTE DEN HA 15 GÅNGER LJUDVOLYMEN HOS KLIPPET MAN TITTAR PÅ?!
Börjar bli rädd att bli vräkt snart! :gnissla

Jag har faktiskt slutat kolla på TV helt och hållet, utan att jag tänkte det faktiskt. Det var bara så kass att jag ruttnade helt.... Filmer strömmar jag någon gång emellanåt.

Varför kollar ni på TV? Bara massa crap och reklam....

Måste säga att Youtubes reklaminslag som börjat bli populära å det senaste är det värsta. Att de finns må väl vara en sak, MEN MÅSTE DEN HA 15 GÅNGER LJUDVOLYMEN HOS KLIPPET MAN TITTAR PÅ?!

Installera adblock så slipper du youtubereklamen.

Nu har jag fått nån bugg som _ibland_ stänger av ljudet helt ist när reklamen kommer igång, great, fast det sätts inte på igen när reklamklippet är över....

Alla Lendo-reklam!!! (Härre-Gu, hur har de möjligheter att fortsätta göra sådansa urlöjliga reklam, år efter år? Finns det faktiskt nån som köper deras "produkt" eller "service"??)

Jag hatar den där kläd reklamen med dom två lesbiska tjejerna som försöker sjunga. Fan den är hämsk.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT