Veckans foliehatt.

Påminner om karln Filip & Fredrik träffade i USA, han som hade klämmor man satte på tårna medan man sov. Han menade att de förlängde ens livslängd något ofantligt samt hade all möjlig positiv åverkan på kroppen.
Klämmor på tårna, alltså. Klämmor på tårna.

Den här formuleringen från återförsäljaren av purpurplattan är ju lysande

"Plattans atomstruktur har ändrats så att den är i resonans med livskraftens högfrekventa vibration. Energifältet tränger igenom allt levande: växter, djur och människor och ökar livskraften hos dem som använder den. Den reducerar negativa vibrationer i mat, vatten och andra vätskor."

Den här är också bra.
"Vi elöverkänsliga reagerar starkt på bärbara telefoner,
obs att vi även reagerar på "avstängda", klockan går ju!..."

Fan hur många länkar som helst att klicka vidare på:)

Last edited:
Den här formuleringen från återförsäljaren av purpurplattan är ju lysande

"Plattans atomstruktur har ändrats så att den är i resonans med livskraftens högfrekventa vibration. Energifältet tränger igenom allt levande: växter, djur och människor och ökar livskraften hos dem som använder den. Den reducerar negativa vibrationer i mat, vatten och andra vätskor."

Den här är också bra.
"Vi elöverkänsliga reagerar starkt på bärbara telefoner,
obs att vi även reagerar på "avstängda", klockan går ju!..."

Fan hur många länkar som helst att klicka vidare på:)
Det är som att vara inne på svalander och läsa :lol

Vadå, den har ju varit med i "Året Runt", då måste den ju fungera :tummenupp

Där finns en helsida under deras återkommande rubrik
"DET HJÄLPTE MIG" - läsarna berättar om alternativa metoder.

En magisk platta läkte min fot
Birgitta Klemo, som har mycket kurser och föredrag hos oss
berättar om vad som hände henne.

(självklart är hon helt opartisk även om hon råkar ha kurser och föredrag hos dom :rolleyes: )

"OBS! Att virvlat vatten EJ betyder att det även är "2-poligt", men Bertil har efter mycket utvecklingsarbete lyckats uppfinna en virvlare, som gör vattnet "2-poligt".
Övriga virvlare han testat från marknaden uppfyllde inte detta krav, varför han såg sig tvingad att forska vidare själv."

Vilken jävla sida. Är den på allvar så är det fan läskigt.

"OBS! Att virvlat vatten EJ betyder att det även är "2-poligt", men Bertil har efter mycket utvecklingsarbete lyckats uppfinna en virvlare, som gör vattnet "2-poligt".
Övriga virvlare han testat från marknaden uppfyllde inte detta krav, varför han såg sig tvingad att forska vidare själv."

Vilken jävla sida. Är den på allvar så är det fan läskigt.

Det är den. Det hemska är att folk är dumma nog att köpa skiten med hull och hår.

" Purpurplattan kan användas som en metod för att ställa in sig på den fjärde dimensionens kosmiska medvetandenivå (ditt Högre Jag)."

Jag får fan ingen luft så mycket jag garvar.
ååhh min mage!!!!

HAHAHAHA

Edit: Denna e rätt skön också.

" Fotohealing kan ske genom att placera en persons polaroidbild eller ”gammaldags” foto (där negativet finns kvar) på plattan. Den som är ”elak, envis, självisk, arg, förolämpande, okänslig” blir mer ”ursäktande, glad, osjälvisk, känslig, trevlig”. Bör naturligtvis endast göras om man frågat personen om det är ok att göra."

Rätt kul också att sådana här seppon allt som oftast är helt begåvningsbefriade vad gäller rim och reson i skriftspråket.
Inga regler finns över huvud taget. Man håller ingen konsekvens, använder symboler som man vill, färgar det viktigaste i grälla färger och avslutar med fler utropstecken än man kan räkna på fingrarna. Det är väl lite si och så med det om man hade tänkt sälja någonting. Sensationellt WT. Business-WT, men fortfarande WT.

Last edited:
Man håller ingen konsekvens, använder symboler som man vill, färgar det viktigaste i grälla färger och avslutar med fler utropstecken än man kan räkna på fingrarna.

Tänk på att de fixar den saken ända upp till 12. :mattias

Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...