Veckans "blocket" ?

:rofl :rofl :rofl

vadå ? efter klotningen så blev jag tillfrågad om jag ville sälja, men var tvungen att behålla det eftersom jag inte visste hur det skulle bli med ersättningen & om FB ville ha stället.

wonderwizard skrev:
:rofl :rofl :rofl
vadå ? efter klotningen så blev jag tillfrågad om jag ville sälja, men var tvungen att behålla det eftersom jag inte visste hur det skulle bli med ersättningen & om FB ville ha stället.
Jag tyckte annonsen var klockren. :lol Någon som är intresserad av att köpa det än?

morlock skrev:
Jag tyckte annonsen var klockren. :lol Någon som är intresserad av att köpa det än?

efter klotningen var det en här på SH som skicka ett pm & ville köpa det.

han var visst körskolelärare och ville ha det i "undervisningssyfte" på körskolan.

tyvärr så sparade jag inte det :(

wonderwizard skrev:
efter klotningen var det en här på SH som skicka ett pm & ville köpa det.
han var visst körskolelärare och ville ha det i "undervisningssyfte" på körskolan.
tyvärr så sparade jag inte det :(
Aj fan. Med lite tur kanske du får ett nytt PM då. Egentligen är det ingenting att skratta åt - kan inte vara speciellt kul att krasha så pass så att man blir "uppklippt". :död

morlock skrev:
Aj fan. Med lite tur kanske du får ett nytt PM då. Egentligen är det ingenting att skratta åt - kan inte vara speciellt kul att krasha så pass så att man blir "uppklippt". :död

precis vad jag hoppas att uppnå med annonsen. vafan.. kan man få ngn hundring för det, så är det ju bättre än att det ligger o skräpar i min garderob.

dom klipper mer eller mindre alltid upp skinnställen efter olyckor.
sedan var det en ganska kraftig smäll, så dom visste inte om jag hade bruten rygg, inre blödningar mm.

så det är bättre att vara på den säkra sidan.

*/ ?>
Nyheter
KTM uppdaterar sin elhoj

Pressrelease från KTM: ...

Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Back