Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

HönaPower skrev:Blocket..?![]()
Då kanske du förstår varför det han skrev "blocket" istället för blocket...HönaPower skrev:Länken går väl för faan inte till Blocket heller! :kocko

Jag tyckte annonsen var klockren.wonderwizard skrev:![]()
![]()
![]()
vadå ? efter klotningen så blev jag tillfrågad om jag ville sälja, men var tvungen att behålla det eftersom jag inte visste hur det skulle bli med ersättningen & om FB ville ha stället.
Någon som är intresserad av att köpa det än?morlock skrev:Jag tyckte annonsen var klockren.Någon som är intresserad av att köpa det än?
Aj fan. Med lite tur kanske du får ett nytt PM då. Egentligen är det ingenting att skratta åt - kan inte vara speciellt kul att krasha så pass så att man blir "uppklippt".wonderwizard skrev:efter klotningen var det en här på SH som skicka ett pm & ville köpa det.
han var visst körskolelärare och ville ha det i "undervisningssyfte" på körskolan.
tyvärr så sparade jag inte det![]()

morlock skrev:Aj fan. Med lite tur kanske du får ett nytt PM då. Egentligen är det ingenting att skratta åt - kan inte vara speciellt kul att krasha så pass så att man blir "uppklippt".![]()
Hehehe.Aratron skrev:har annars en het kandidat : Honda gsxr --> http://www.blocket.se/view/4350121.htm?caller=dal_s&l=0&c=1&city=0
Mycket möjligt att han lagt till " gsxr " som sökord.Aratron skrev:har annars en het kandidat : Honda gsxr --> http://www.blocket.se/view/4350121.htm?caller=dal_s&l=0&c=1&city=0
kaZmur skrev:

Känns som han råkade skriva en nolla för mycket...kaZmur skrev:

Huuuuuur kan du trooo deeeeet?!KalleNorton skrev:Känns som han råkade skriva en nolla för mycket...![]()

"Fett" med REA på den där nu, han har sänkt priset med 525'KaZmur skrev:

|
|
KTM uppdaterar sin elhoj
Pressrelease från KTM: ... |
|
|
Verksamheten säkrad på Gotland Ring!
Det har varit många turer k... |
|
|
Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen
Med anledning av Ducatis 10... |
|
|
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!
Just nu återhämtar vi oss p... |
|
|
Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!
Just nu är vi mitt i provkö... |
|
|
Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!
Just nu är Bike på plats på... |
|
|
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen
Screenshot I samband med... |
|
|
CTEK visar upp ny laddare och ”booster”
CTEK NXT 5 Nu börjar sol... |
|
|
Vi provkör nya H-D-modeller