chukabowa
Håårdcåår
Någon som brukar vaxa sej? hur länge håller det? Bara jag som får finnar som fan efteråt?Vad e det för skit jag gett mej in på
vågar man visa det???
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Någon som brukar vaxa sej? hur länge håller det? Bara jag som får finnar som fan efteråt?
hmmmmmmchukabowa skrev:2552763Någon som brukar vaxa sej? hur länge håller det? Bara jag som får finnar som fan efteråt?
Vad e det för skit jag gett mej in på![]()
vågar man visa det???

Paradoxy skrev:2552772Jag vet inte varför jag tankar filmen. Kommer nog ångra mig![]()

Men det är så fruktansvärt långtråkigt. Men det kan det vara värt för att slippa vass stubb. hehe.. hon som gjorde det på mej tyckte inte det var kul när jag inte skrek... men det var lite kul ändå. hon viste ju att det gjorde ont...Flamma77 skrev:2552793Det gör ondast första gången. Hårstråna är långa och sitter hårt.
Dessutom gör det lite mindre ont om man håller emot lite framför vaxet och rycker så parallellt med huden som möjligt...
Jag är en jäkel på att vaxa eftersom jag är helt hjärtlös.Men det är så fruktansvärt långtråkigt. Men det kan det vara värt för att slippa vass stubb.
Finnarna kan bli bättre om du tvättar med något antiseptiskt efteråt.

Mrs. Laphroaig skrev:2552813...Undra hur jävla ont en brasillian vaxning gör![]()
ja det lär ju göra ont. gjorde ju mer o mer ont ju längre ner hon kom..Mrs. Laphroaig skrev:2552813Gick till salong och betalade för att bli plågad med vaxning för några år sedan, det är ju inte direkt behagligt men tyckte att resultatet höll i sig ganska så länge men vet i fan om det var värt det...
Undra hur jävla ont en brasillian vaxning gör![]()
chukabowa skrev:2552851ja det lär ju göra ont. gjorde ju mer o mer ont ju längre ner hon kom..
och jag lovar det är inget jag kommer att prova igen.... huuaaaaaJÄVLIGT ONT...första gången..sedan är det ingen faraMrs. Laphroaig skrev:2552813Gick till salong och betalade för att bli plågad med vaxning för några år sedan, det är ju inte direkt behagligt men tyckte att resultatet höll i sig ganska så länge men vet i fan om det var värt det...
)Det vet jag det gör jätteont men resultatet blir toppen, man blir till och med mer känslig där!Mrs. Laphroaig skrev:2552813Gick till salong och betalade för att bli plågad med vaxning för några år sedan, det är ju inte direkt behagligt men tyckte att resultatet höll i sig ganska så länge men vet i fan om det var värt det...
Nursey skrev:2552893JÄVLIGT ONT...första gången..sedan är det ingen fara(fast undvik att göra det dagarna innan mens..
)
Annars kan jag rekommendera vad som står i min signatur![]()
Kawakex skrev:2552911Det vet jag det gör jätteont men resultatet blir toppen, man blir till och med mer känslig där!![]()
Flamma77 skrev:2552840Jag är nästan säker på att jag aldrig kommer att ta reda på det. Inte för smärtan så mycket som för den faktiska exponeringen...![]()
Mrs. Laphroaig skrev:2552923Får la prova nån gång efter framtida förlossning, då bryr man sig nog inte så mycket om exponeringen, kanske inte smärtan heller![]()
Michael Holland skrev:2552928eller låt din pojkvän göra det![]()
Mrs. Laphroaig skrev:2552932Vaxa mig? näee fan heller, det gör ja på salong om jag nu ska göra det, just nu är jag nöjd med hyvelns resultat
Michael Holland skrev:2552937he he kan vara lite trevligt,,,, lite tända ljus lite gott rödvin och en jävla massa wax..![]()

|
|
KTM uppdaterar sin elhoj
Pressrelease från KTM: ... |
|
|
Verksamheten säkrad på Gotland Ring!
Det har varit många turer k... |
|
|
Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen
Med anledning av Ducatis 10... |
|
|
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!
Just nu återhämtar vi oss p... |
|
|
Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!
Just nu är vi mitt i provkö... |
|
|
Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!
Just nu är Bike på plats på... |
|
|
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen
Screenshot I samband med... |
|
|
CTEK visar upp ny laddare och ”booster”
CTEK NXT 5 Nu börjar sol... |
|
|
Vi provkör nya H-D-modeller