Vattentemperaturmätare

Teddy

"...I been here for years"
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
1973 Suzuki GT550.
Jag är intresserad av förslag på användbara vattentemperaturmätare. Självklart finns alltid kalitetsprylar i form av Honda original men de kostar ju därefter också. Biltema har en stor blaffig analog sak som inte känns riktigt aktuell. Hellst bör det vara en kompakt, digital, enradig display som tål vibrationer.

Givare finns enligt uppgift på Elfa.

Teddy skrev:
Jag är intresserad av förslag på användbara vattentemperaturmätare. Självklart finns alltid kalitetsprylar i form av Honda original men de kostar ju därefter också. Biltema har en stor blaffig analog sak som inte känns riktigt aktuell. Hellst bör det vara en kompakt, digital, enradig display som tål vibrationer.

Kollat på Aim:s produkter? Bara en tanke...

Tempmätare

Teddy skrev:

Tjena !
Gå in på min övrigtsida så hittar du kanske vad du vill ha.
MVh
Roffe
www.vrm.se

temp

en sån här satte jag på min cbr ! funkade kelt ok !

Termometermodul för infällning/inbyggnad. Temperaturområde -40°C till +100°C. Givare med 3 m kabel. Storlek: 74x37x23,5 mm. Monteringshål: 69,5x34 mm. Djup: 20 mm. Drivs med 1 st 1,5V batteri typ R03 (medföljer ej). Svart

34-4111

198,00
st.

http://www.clasohlson.se/

Bifogat

*/ ?>
Back