Vattenmantlad kamin

vet inte om det är skit men dessa hade lite rea,
http://www.blocket.se/vasternorrland/Vattenmantlad_kamin__spisinsats__koksspis_36040650.htm?ca=4&w=1
hur dom är o laga mat på vet jag ej. men ganska snittsit med att fälla upp en lucka och ha gjutjärnsgrill/stekyta under plattan. kanske mest bling bling.

Har sett dom där men dom är ganska otydliga i sina annonser. Klipper och ändrar texten samt flyttar om bilder så att det tenderar bli helt osammanhängande vad dom menar. Ett tag såg det ut som att dom sålde en vattenmantlad vedspis för 7500 kr. Det gjorde mig glad men bara en liten stund...

Om du nu är rörmokare och dessutom säljer kaminer så måste du väl ändå veta vad som menas med en vedspis? Det är en spis som värms med ved. Här har du en från blocket med glaslucka. Just denna är inte vattenmantlad. Dock finns dom även vattenmantlade och det är en bra sådan jag söker till rätt pris.

Jag är ICKE rörmokare och inte kunde jag tro i min vildaste fantasi att någon ville ha något sådant :gnissla
Jag trodde bara att du kallade det för något annat än vad det är men så var inte fallet.
Nästa vecka kan jag kolla vad som finns att få fram.

Jag är ICKE rörmokare och inte kunde jag tro i min vildaste fantasi att någon ville ha något sådant :gnissla
Jag trodde bara att du kallade det för något annat än vad det är men så var inte fallet.
Nästa vecka kan jag kolla vad som finns att få fram.

jag vill ha en också, men kräkdyrheten avskräcker.

SÅ FIXA BILLIGT.

Nyheter
Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...