Hej alla goa å glada!
Jag har en gsx-r 750 -96. Den startar fint och låter bra men blir väldigt varm tycker jag. Den blir 110grader då slår fläckten igång. Är det normalt? Hur funkar olja och vattenkylning på dessa är de integredade?
Tycker mig också höra något metalliskt tickande ljud när den blir så varm. Är det inbillning eller vad kan det vara?
Tacksam för svar =)
Mvh Patrik
Jag har en gsx-r 750 -96. Den startar fint och låter bra men blir väldigt varm tycker jag. Den blir 110grader då slår fläckten igång. Är det normalt? Hur funkar olja och vattenkylning på dessa är de integredade?
Tycker mig också höra något metalliskt tickande ljud när den blir så varm. Är det inbillning eller vad kan det vara?
Tacksam för svar =)
Mvh Patrik