Vastrix fick smaka blårök ida!

SkorvKalle

2 hjul för mycket
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Fyrhjuling
japp.. körde lugnt o sansat på en 70-väg, längre fram ser jag en tzr på väg mot oxie.. kan bara va en tänker jag.. växlar ner o drar om, Vastrix e klok o förstår att han inte har någon chans, han inser ganska snabbt att jag e för snabb för honom o han bryr sej inte ens om att göra något motstånd.. sen försvinner han sakta men säkert i backspegeln

RG-Power!!

Det här var en helt meningslös tråd, men sån e ja :squid

:D ....Hehe, vafan det är juh kul att göra så! :D

Var ute och åkte båt med några polare...

Vi åkte och hoppade av i vattnet i farten (vilket resulterade i ett enormt stort blåmärke...men men)Jag stannade för att hämta upp dom som hoppade i... När dom kommit upp kommer några stöddiga ungdomar och kör om oss... Funderar en halv millisekund på om jag ska skita i dom och bara cruisa vidare, men jag bestämmer mig för att dra fullt... Handtaget i botten, 120hästar gör sitt, Mårten ,som inte håller sig i, håller på att åka ur båten men får tag i ett handtag i sista stund... Vi kör om dom och dom är inte lite stöddiga längre... hihihi... Vad busiga vi var...

Conrad skrev:
Var ute och åkte båt med några polare...

Vi åkte och hoppade av i vattnet i farten (vilket resulterade i ett enormt stort blåmärke...men men)Jag stannade för att hämta upp dom som hoppade i... När dom kommit upp kommer några stöddiga ungdomar och kör om oss... Funderar en halv millisekund på om jag ska skita i dom och bara cruisa vidare, men jag bestämmer mig för att dra fullt... Handtaget i botten, 120hästar gör sitt, Mårten ,som inte håller sig i, håller på att åka ur båten men får tag i ett handtag i sista stund... Vi kör om dom och dom är inte lite stöddiga längre... hihihi... Vad busiga vi var...

Vad har du för båt och vad toppar den? nu snackar vi VERKLIGA farter, inte uppskattningsvis :D

CayLe skrev:
Vad har du för båt och vad toppar den? nu snackar vi VERKLIGA farter, inte uppskattningsvis :D

du menar som att din skulle göra 60 knop, "bara du fixar riggen"? :D :D

Förnedringen är TOTAL!

...men vänta bara tills jag har fått rätt på motorn sen kommer du att va en liten prick i min backspegel

heh, skönt att man äger en ostrypt rg då :).. slipper man oroa sig om att bli omblåst :tummenupp

hmm.. hehe.. d lät skojsigt.. ja drog en TZR i helgen ja me... UTAN YPVS!!! å me rutten avgaspackning... å den va ostrypt... men han våga inte ge mer... hehe...

SkorvKalle : Ryker din hoj?!!! :rolleyes:

Vastrix : va e de me din motor??

Fluxir skrev:

Vastrix : va e de me din motor??

Jag skyller på motorn (....men egentligen är det skitet bakom styret)

Nä men den har problem med varvet. Den toppar lite över 100 km/h och på höga varv går det inte att köra. Troligen är det en skitig förgasare eller YPVS:en som sitter på fel håll men det skall snart vara fixat :crash

Vastrix skrev:
Jag skyller på motorn (....men egentligen är det skitet bakom styret)

Nä men den har problem med varvet. Den toppar lite över 100 km/h och på höga varv går det inte att köra. Troligen är det en skitig förgasare eller YPVS:en som sitter på fel håll men det skall snart vara fixat :crash

Har precis samma problem med min! Har tvättat o blåst rent förknasaren. Ska ta isär o kolla RC-ventilen (avgasporten) imorrn. Det måste vara den. Den vägrar varva över 9000 varv :(

Last edited:
*/ ?>
Nyheter
Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Direkt från Teneriffa! Förs...

CIAO ITALIEN!

Pressrelease från KTM: ...

Nu jobbar vi med Katalogen!

Idag startar vi det digra a...

Nu jobbar vi med Katalogen!

Idag startar vi det digra a...

Provkörningsvecka, KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Bike är på plats på sommarv...

Nortons comeback

Norton gör en triumferande ...

Boxer, V3, V4, VR5 och 6-cyl

Teknik – nya mc-motor...

Enfield presenterar sin stora twin

Efter spionbilder, hintar o...

Gotland Ring Bike Week 2026

Packa hojen, damma av hjälm...

Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Back