Varvtider ERF Falkenberg

gixxer-rules

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CBR900RR
Tjabba!

De kommer att bli kabellöst visande av tider på falken på Söndag!!

Alltså så gäller laptop med nygenomgången disk utan virus å skit...

Annars slår vi ut tidtagningen....

// Mathias
ERF ansvarig FMK

Last edited:
gixxer-rules skrev:
2235963 Tjabba!

// Mathias
ERF ansvarig FMK

Tjohoo!
Tekniska framsteg i racingvärlden! :tummenupp

gixxer-rules skrev:
2235963 Tjabba!

// Mathias
ERF ansvarig FMK

Vad krävs i form av mjukvara / hårdvara? Måste man ha trådlöst nätverkskort?

/N

Nicke 98 skrev:
2237552 Vad krävs i form av mjukvara / hårdvara? Måste man ha trådlöst nätverkskort?

/N
Japp! Trådlöst nätverk is da shit! Mjukvara kommer att lånas ut om man har ordning på sitt virusprogram.

Nr:18 skrev:
2237554 Japp! Trådlöst nätverk is da shit! Mjukvara kommer att lånas ut om man har ordning på sitt virusprogram.
Räcekr det med Windows inbygda eller krävs något ytterligare? Mitt Norton gick ut för ett tag sedan och den skiten vill jag inte förnya abonnemanget på.

Bingo skrev:
2237970 Räcekr det med Windows inbygda eller krävs något ytterligare? Mitt Norton gick ut för ett tag sedan och den skiten vill jag inte förnya abonnemanget på.

Det finns inget inbyggt antivirus i Windows, men det finns demoversioner att ladda hem, AVG, Trend Micro m.fl.
De brukar funka en månad.

Last edited:
RRacer skrev:
2237975 Det finns inget inbyggt antivirus i Windows, men det finns demoversioner att ladda hem, AVG, Trend Micro m.fl.

Oj va datanördigt det blev nu... www.free-av.com är ett helt OK virusskydd som är gratis. Inte riktigt lika djupt skydd som Norton men det funkar bra ändå. Nu ingår det ingen brandvägg i detta som det gör i Norton, använd därför windows. //H

RRacer skrev:
2237975 Det finns inget inbyggt antivirus i Windows, men det finns demoversioner att ladda hem, AVG, Trend Micro m.fl.
Jag är lat, inte snål . Ajja, fixat nu. Men det satans Norton vägrar avinstallera sig. Kommer garanterat att bråka med eTrust :mad:

RRacer skrev:
2237875 Ein dautårr meid traådlöust näetvaerkskårt.

Ursäkta en som inte kan sånt här men duger det med vilket kort som helst eller måste det lira ihop med det dom har på ngt sätt?

Det kanske ska vara gotländskt? :D

Neutral skrev:
2238657 Kör Linux och koncentrera er på varvtiderna i stället för antivirus och brandväggar. :cool:
Köra Linux? Jag kör hoj, jag.

Återigen ang videoslinga, kommer det finnas, vad gäller för anslutningar isåfall, antenn eller video? Eeller går det trådlöst därmed så vanlig TV & bordsantenn räcker (SO-style)? :va

Johan skrev:
2239968 Återigen ang videoslinga, kommer det finnas, vad gäller för anslutningar isåfall, antenn eller video? Eeller går det trådlöst därmed så vanlig TV & bordsantenn räcker (SO-style)? :va

slingan kommer inte att användas enbart trådlöst, om du kan plocka in de med antenn å tv vet jag inte men du får la prova... :)

// Mathias

Bingo skrev:
2238638 Jag är lat, inte snål . Ajja, fixat nu. Men det satans Norton vägrar avinstallera sig. Kommer garanterat att bråka med eTrust :mad:
Jag bytte från Norton till eTrust och det blev oerhört mycket bättre.

Back