Varvtid sviestad??

#11 skrev:
Jag vet, men det är varmt o torrt och så förflyttar man sig ganska behagligt från A till Ö.
En praktisk och rolig pryl att ha helt enkelt :)

#11

Om du ska till Västerås kan du stanna till i Eskilstuna på en kopp kaffe. :)
 
Mad Moose skrev:
Om du ska till Västerås kan du stanna till i Eskilstuna på en kopp kaffe. :)

Tack det låter trevligt :tummenupp

Vi har bråttom upp i dag, men om ni är hemma i morgon så kommer vi gärna.

/#11
 
Strandelin skrev:
Det var jag som ville missförstå vad du menade eftersom jag ibland pratar/skriver för mycket men visst vi kan ta Riktig Racing. Fast då ska det vara på lika villkor, häng på bly på din hoj så att du får samma vikt/effekt-förhållande som jag har. :D

Bly ?? äää... du får trimma mera :lol
 
Strandelin skrev:
Nepp, här trimmas inte, min motor är lika orörd som en oskuld och endast återställande till orginalskick planeras. :angel

Låt oss säga så här då, jag försöker låna Deefreds 250 och du kanske kan fråga Torkel?

:)

Intressant, fler och fler inser att 250SP är den enda klassen där det "enbart" hänger på föraren och inte på storleken på plånboken... Som det ska vara när man är en :) amatör!
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top