Gewert
Guest
Tacksam för hjälp 
Har en fundering ang.Yamaha r6 2002!
Enligt varvräknaren på r6an så är rödmarkering vid 15500rpm. Då kan man ju tänkas att varvstoppet går i vid exempelvis 16500rpm men på min så går varvstoppet i vid 15000-15200rpm alltså lite innan rödmarkering så att säga.. vad kan vara problemet om det ens är ett problem ?
Tack på förhand!
Har en fundering ang.Yamaha r6 2002!
Enligt varvräknaren på r6an så är rödmarkering vid 15500rpm. Då kan man ju tänkas att varvstoppet går i vid exempelvis 16500rpm men på min så går varvstoppet i vid 15000-15200rpm alltså lite innan rödmarkering så att säga.. vad kan vara problemet om det ens är ett problem ?
Tack på förhand!