Vad nu!? Jag gjorde om hojen till helt original, jag bytte därmed allt inklusive min instrumentpanel. Vid tidpunkten för bullertestet körde jag hojen o märkte att varvmätaren reagerade typ en halv sekund sent vid varvökning (även avslag tror jag). Jag trodde detta hade o göra med att jag bytt ut instrument panelen, men idag när jag satte tillbaka min egen instrument panel så är det fortfarande samma konstiga beteende. Vad kan orsaka detta?
/Edit .. vill även tillägga att under körning så känns det även som om det är försening i "kraften"... Känns typ som att Exupen jiddrar! Dock sitter den inte på... och ska inte störa då den är förbikopplad av PowerCommandern (IIIr)... som jag även då testat att plugga ur...
/Edit .. vill även tillägga att under körning så känns det även som om det är försening i "kraften"... Känns typ som att Exupen jiddrar! Dock sitter den inte på... och ska inte störa då den är förbikopplad av PowerCommandern (IIIr)... som jag även då testat att plugga ur...
Last edited: