Vart var alla knarrar idag? 24/3

• Thread starter Thread starter Dominator-Rocks
  • Start date Start date

Dominator-Rocks

Guest
Vart var ni idag?
:confused:

11-15+:tummenupp men inga hojar ute! :va

Jag åkte tur å retur Motala-Helsingborg idag,(Dryga 70 mil) strålande solksken men jag såg endast ca 15 knarrar 7st customgubbar och några touringsport.. det ballaste jag såg var "bakom A6 I Jönköping där stog 2 snubbs med varsin
Yamaha XT :yoparty

jag jobbade
jag skulle hjälpa en polare att flytta
jag var på öppet hus hos Yamahacenter
jag stod & dräglade på alla andra som kunde köra idag
jag känner ett stort sug efter att få grensla bettan
jag tror jag blir tokig snart

:mad: :huvet :gnissla :D

Jag befann mig nyss mellan södertälje o karlskoga...de va kallt... men de va kul ändå...hade gärna hunne me den turen innan solnedgången,men men..saker drar ut på tiden...

Jag mikke och matte_r1 drog 16 mil idag runt grebbestad, strömstad mm

grymt nice väder

Vi åkte ju mest motorväg.... 10-15+ är kanske inte motorvägsväder trots allt!

Men nu Jävlar är Sommaren på väg ! :D :D :D :D

Var själv ute i hbg området. Yamaha dagar o nyöppnade mcbutiker osv..
Såg ju hur många hojar som helst.. :va

Jag tog premiärturen (nåja nästan) med min nya hoj idag. Stockholm - Uppsala tor. Fick iofs hjärtat i halsgropen när det gick lite för fort och det började blinkade blått i backspegeln samt att en siren tutade på mig. La mig i högerfilen och saktade in, en akutbil brände om mig och hjärtat började slå igen. Puh!

det var cirka 2 grader i Stockholm idag men var ute och körde iallafall kallt som fan var det...men det var ju kul iallafall,

som nån sa :det finns inga dåliga väder bara fula kläder

körde kalmar - göteborg i fredags. Hade fullt upp med dom frost skadorna. Såg betydligt mycket mer snutar än hojar. Fan vad dom är på hugget hinner ju inte lämna garaget föräns dom försöker komma åt en.

Last edited:
det var cirka 2 grader i Stockholm idag men var ute och körde iallafall kallt som fan var det...men det var ju kul iallafall,

På förmiddan ja, efter 14:00 var det 10 grader och underbart hojväder.
Igår var jag deprimerad, då var det verkligen bara 2 grader i Roslagen men idag blev jag glad igen. :)

som nån sa :det finns inga dåliga väder bara fula kläder

2C !?!? Var i Sthlm bor du egentligen? Det kryllade av hojjar på vägarna. Jag var upp en sväng i Riala och vände. Gott om mutterspridare men få sporthojar. Ni är väl rädda för stenskott antar jag :banana

2C !?!? Var i Sthlm bor du egentligen? Det kryllade av hojjar på vägarna. Jag var upp en sväng i Riala och vände. Gott om mutterspridare men få sporthojar. Ni är väl rädda för stenskott antar jag :banana

bor i city...trygg hansa huset på kungsholmen visade 2 grader...körde till och från jobbet..0800 samt 2200 (kan ha varit tidpunkten =)

Nyheter
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”

Harley‑Davidson drar igång ...

Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Back