Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
okiCyren skrev:Jag tog på Slussens trafikskola, ligger vid ja.. slussenuppkörning i tullinge
danke shönCyren skrev:
Dubbellektion kostade (80min) 950:- har jag för mig, normalt behöver man väll mellan 5-15 lektioner. Uppkörning kostar ca 900 till, teoriprov 180krNSR_MAN skrev:danke shönhur mycket kostade de?
Mito-killen skrev:jag ska ta mitt på fmck.. betalar ca 800:-![]()
Mito-killen skrev:vilken osis att ja inte betalar det då.. det ända jag behöer betala är körkortstillståndet och tillverkningen av kortet. men det betalar farsan, pappa betalar heter det ju![]()
Hur då om man får fråga då?Mito-killen skrev:vilken osis att ja inte betalar det då.. det ända jag behöer betala är körkortstillståndet och tillverkningen av kortet. men det betalar farsan, pappa betalar heter det ju![]()
Mito-killen skrev:vilken osis att ja inte betalar det då.. det ända jag behöer betala är körkortstillståndet och tillverkningen av kortet. men det betalar farsan, pappa betalar heter det ju![]()
okey, de va ju inte så hyffsat dyrtCyren skrev:Dubbellektion kostade (80min) 950:- har jag för mig, normalt behöver man väll mellan 5-15 lektioner. Uppkörning kostar ca 900 till, teoriprov 180kr
Men som jag förstår så kan du hantera motorcyklar rätt bra redan, vilket bör betyda att du har lätt för den delen, så du behöver väll bara träna på trafikregler och olika situationer.
En stor fördel kan vara att läsa in hela teoriboken och göra provet innan du börjar övningsköra, så går det fortare och du sparar pengar.

Jag anser att teorikursen är rätt onödig, dom lär bara ut direkt ifrån böckerna. Köp böckerna och läs! billigare och enklareNSR_MAN skrev:okey, de va ju inte så hyffsat dyrtläste på sidan att dom vill ha 4700kr för 5körlektioner, men jag tror jag klarar mig utan de.... en teorikurs går på 1350kr för behörighet A, men de lär ju vara samma sak för lättmc....

jo jag tror de får bli såCyren skrev:Jag anser att teorikursen är rätt onödig, dom lär bara ut direkt ifrån böckerna. Köp böckerna och läs! billigare och enklare![]()
Mr Helmut skrev:dåligt dryg
. tycker bara att det är skönt att inte betala så mkt för kortet utan lägga mer pengar på hoj istället.|
|
Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort
Det är ingen lätt uppgift H... |
|
|
KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”
Rajiv Bajaj, 58, VD för den... |
|
|
Framtidens hjälmar är här!
Bland finesserna finns ljus... |
|