Vart tankar ni hem filmer?

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Nu har jag inte tankat så mycket på länge, max 2 filmer i veckan mot tidigare 6-10st/vecka. Jag var medlem på en privathub på DC men kommer inte där numera av någon konstig anledning och jag får inte tag på nån annan heller som är med där :(
Kör Torrents för tillfället men har inga bra sidor att tanka ifrån. Tankar från filelist.org med nästan full ratio (13/15) men det går så jävla segt där :( Film kommer aldrig upp i över 150kb/s medans serier och mp3:or går på full speed oftast (800kb/s) Vad är det för fel då?
The pirate bay har jag samma problem med, kommer inte upp i speed. Demonoid.com är samma där :(

Så vart ska jag tanka? Vill ju gärna ha konto på en bra dc-hub men känner ingen som kan ge mig ett. Har ingen vidare uppkoppling heller, telias 8mbit är inte så populärt. Om någon känner/äger en bra hub så kan jag gladeligen betala några kronor så jag får mina filmer. Endast DVD-r är av intresse. Har ca 100-140gb att dela med mig av beroende på krav.

Stötte på den här torrenttrackern på på Piratbyråns hemsida:

asiandvdclub.org

Om den är bra vet jag inte. Har nämligen inte hunnit testa än.

Give it a try!

Last edited by a moderator:
Dee_cati skrev:
Nu har jag inte tankat så mycket på länge, max 2 filmer i veckan mot tidigare 6-10st/vecka. Jag var medlem på en privathub på DC men kommer inte där numera av någon konstig anledning och jag får inte tag på nån annan heller som är med där :(
Kör Torrents för tillfället men har inga bra sidor att tanka ifrån. Tankar från filelist.org med nästan full ratio (13/15) men det går så jävla segt där :( Film kommer aldrig upp i över 150kb/s medans serier och mp3:or går på full speed oftast (800kb/s) Vad är det för fel då?
The pirate bay har jag samma problem med, kommer inte upp i speed. Demonoid.com är samma där :(

Så vart ska jag tanka? Vill ju gärna ha konto på en bra dc-hub men känner ingen som kan ge mig ett. Har ingen vidare uppkoppling heller, telias 8mbit är inte så populärt. Om någon känner/äger en bra hub så kan jag gladeligen betala några kronor så jag får mina filmer. Endast DVD-r är av intresse. Har ca 100-140gb att dela med mig av beroende på krav.

hej hopp..
får väl ge reklam för dvdr sweden .Annars finns torrent på swebits.org dom är kanon..är lite petiga med ratio men det gör ju att speeden alltid är 100% :yoparty

dvdr sweden har en publichubb...leta rätt på den och ansök om medlemskap.

DVDr-sweden känner jag igen, hittade den inte på dc däremot, inte på min hublista. Swebits.org får jag inte vara med på (fullt).

Fler tips?

filelist.org är en bra sida.

isohunt.com använder jag

sen kan man även kolla efter releaser på nforce.nl och sen googla lite, det funkar också rätt hyfsat :)

Annars fungerade tvtorrents.tv så bra...innan deras servrar blev intagna av razzia... :huvet

Är det samma som är numera tvtorrents.com??

Annars så finns ju tex mininova, demonoid och även isohunt som letar på flera olika sajter.

Hastigheten kan ju variera men den som väntar på nåt gott osv....

powerbits.org

Brukar tanka i 7mb / sek när jag ska ta ned en DVD så dc har jag inte använt på länge.

Nyheter
Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...

MV Agusta inför fem års garanti

MV Agusta tar ett nytt steg...

MV Agusta förlänger garantin till fem år

Italienska motorcykeltillve...

Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick