Vart ska jag åka på semester?

Äähh

Var lite kreativ..:banana

Linda in dig i 15 meter wellpapp ,se till att nån klistrar på för säg ...1700:- i frimärken å posta dig själv,

Som företagspaket borde det räcka rätt långt :)

Jag kan använda mig av (fritt översatt) "Personal Resor" i mitt yrke för cirka 700 kronor :fakta

Marocko. billigt satan

Jag har funderarat lite på Marocko, något ställe i Maracko att tipsa om?

Egypten, där finns galet mycket historia såsom pyramiderna och dyl och dessutom är det varmt och du kan snorkla i röda havet vilket kommer få dig att tappa andan av allt vackert du kommer se. Du kan även simma med delfiner.

Egypten är ett resemål som står på min lista men det är något som jag vill ge lite mera tid att resa till än att bara åka dit några dag och få lite sol.

Malaga är inte att rekommendera. Kallt i november plus att det är en riktig hamnstad. Finns ju fina områden runt omkring men där är ganska dött i nov.
Kanarieöarna är nog det bästa vid den tiden på året om du vill ha värme och inte vill resa längre.
Edit: Vet ej hur varmt där är på Kreta i nov men där har du iaf mycket historia.

Ah synd. Har en polare som bor där så boende hade varit gratis, vilket hade varit gött som fan!

Återigen åberopar jag Berlin.
Vilken jalla stad!

EDIT: jag är inte, inte heller tjejen är direkt asförtjusta i att bara sitta å fisa. Sök nåt du vill ha, sen finner du det. i BERLIN!
Ja, vi var båda jävligt förtjusta, fascinerade och förundrade av denna jävla Übergrymma stad.

Kanske knappt märks.

j

Fi fasiken, det var ett jefla tjat om Berlin! Nån annan gång reser jag dit! I November vill jag åka någonstans varmt!

Last edited:
Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...