Vart servar DU din sukka nånstans i GÖTEBORG

JonaZ

Finsmakare
Gick med
6 Jul 2005
Ort
Mölndal
Hoj
2003 Suzuki GSX-R 1000
Det börjar dra ihop sig till storservice av hojjen nu o undrar vart man får bra service vettigt pris o kvalitet på jobbet nånstans i stan!!!
 

JonaZ

Finsmakare
Gick med
6 Jul 2005
Ort
Mölndal
Hoj
2003 Suzuki GSX-R 1000
det enda den tråden gav va ett svar på vart jag INTE skall lämna in den tycker jag..
 

bikestreet

Spänn fast dig!
Gick med
4 Sep 2005
Ort
Göteborg
Hoj
Scrambler Ducati + Aprilia Dorsoduro 1200
Någon annan auktoriserad Suzukiverkstad finns inte i Göteborg, tyvärr. Men jag servade min hoj hos dem för någon månad sedan och jag har inget att klaga på. Trevligt och professionellt bemötande.

Men om det är en 98:a du har så finns det ju ingen garanti kvar på den ändå, så då kan du ju serva den var som helst? RN ute i Partille ska vara bra, enligt tråden jag tipsade om.
 

Rasorblade

Ny medlem
Gick med
3 May 2003
Ort
Skitidedu
Hoj
KTM 790 Duke
Någon annan auktoriserad Suzukiverkstad finns inte i Göteborg, tyvärr. Men jag servade min hoj hos dem för någon månad sedan och jag har inget att klaga på. Trevligt och professionellt bemötande.

Men om det är en 98:a du har så finns det ju ingen garanti kvar på den ändå, så då kan du ju serva den var som helst? RN ute i Partille ska vara bra, enligt tråden jag tipsade om.

På det stället du servade hojen så blåste de en kund med Biltema skruvar och brickor som inte ens skulle vara med.

:gnissla

Superbike tar fortfarande emot Sukka ... Men var ute i god tid då det är lång väntetid i verkstaden.
 

bikestreet

Spänn fast dig!
Gick med
4 Sep 2005
Ort
Göteborg
Hoj
Scrambler Ducati + Aprilia Dorsoduro 1200
På det stället du servade hojen så blåste de en kund med Biltema skruvar och brickor som inte ens skulle vara med.

:gnissla

Superbike tar fortfarande emot Sukka ... Men var ute i god tid då det är lång väntetid i verkstaden.

På Superbike så satt bobbinerna kvar i svingen när jag kom hem från en service på min förra hoj :) Alla kan nog göra misstag.
 

Rasorblade

Ny medlem
Gick med
3 May 2003
Ort
Skitidedu
Hoj
KTM 790 Duke
På Superbike så satt bobbinerna kvar i svingen när jag kom hem från en service på min förra hoj :) Alla kan nog göra misstag.

Att sälja kunden Biltemaskruv och ta betalt för originaldelar och dessutom lägga till delar som inte skall vara där, är INTE ett misstag.
 
Nyheter
Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Prövotid på AM-körkortet införs

En ändring i körkortslagen ...

2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

”Vårservice”!

Ibland hinner man inte rikt...

KTM 990 RC R på väg

KTM har presenterat prototy...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Top