Lou siffer
officiellt lammkött
Eller andra in ear hörlurar som stänger ute annat ljud bra. kl 7 på morgonen MÅSTE Ha musik när jag ska spåra tegel imorn annars kommer jag döda nån.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Spåra tegel, är det någon typ av jakt?
Det är ju bara att ställa sig bakom en buske och låta som murbruk så kommer dom.
Jag vet att dom suger men med tanke på att jag är i ett badrum där folk bilar bort betong och kör en dubbelskivig cirkelsåg i teglet så skiter jag i hur dom låter bara jag bara hör musik (har kåpor utanpå)Du kan få tjöpa mina, jag gillar dom inte alls, använda 2ggr typ.
Jag kan t.o.m. leverera dom till dig, men då ska jag ha saftigt betalt!
Har dom? Hum får kolla, trode mackar sålde bensin korv och läsk typ.Många mackar har sånt och dom, iaf där jag bor, har öppet dygnet runt. (Förlåt för seriositeten(stavning?))
Kan inte vara speciellt utmanande, det är ju bara att följa dom rektangulära spåren i snön...
Jag menar, vart kan en hög med tegel gömma sig egentligen?
Det är ju bara att ställa sig bakom en buske och låta som murbruk så kommer dom.
Jag vet att dom suger men med tanke på att jag är i ett badrum där folk bilar bort betong och kör en dubbelskivig cirkelsåg i teglet så skiter jag i hur dom låter bara jag bara hör musik (har kåpor utanpå)
Japp har köpt ny skarvkabel nu så nu kan jag jaga det längre.Ni jagar alltså teglet med cirkelsåg?
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |