Vart ligger Olympen i Lund?

R1 racer

Stick i ögat!
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
En fet en!
Vart ligger Olympen i Lund?,Hipp Hipp! sjukt kul o var värt varenda krona.

Är lite lost o vilse i denna trevliga lilla stad :mad: med sina enkelriktade o besvärliga gator överallt.
Nån som kan hjälpa mej o säga vart,vilken gata osv beskrivning vart Olympen i Lund ligger.
Det vore :Bugar :) .
Mvh Peter (R1 racer)

Nu har man sett det galna gänget med sjukt kul humor o det var värt varenda krona.

Last edited:
R1 racer skrev:
Är lite lost o vilse i denna trevliga lilla stad :mad: med sina enkelriktade o besvärliga gator överallt.
Nån som kan hjälpa mej o säga vart,vilken gata osv beskrivning vart Olympen i Lund ligger.
Mvh Peter (R1 racer)

Sparta,sparbanken Finn,Tunaskolan

ehh... Ideon! Sen missar man inte Olympen och skyltarna för HippHipp.

*

Sant iförsig skyltarna bör man inte kunna missa.Jepp! jag ska in o se Hipp Hipp på lördag.
Nån mer här som ska se de eller har varit o sett dem?.

R1 racer skrev:
Sant iförsig skyltarna bör man inte kunna missa.Jepp! jag ska in o se Hipp Hipp på lördag.
Nån mer här som ska se de eller har varit o sett dem?.

Jag har sett dom, Både sesong 1 & 2.

Sjukt kul!

:tummenupp

R1 racer skrev:
Mvh Peter (R1 racer)

en liten rekommendation är att vara där i GOD tid (om du tar bilen) eftersom parkeringmöjligheterna inte kan klassas som suveräna vid och omkring Olympen...du kan alltid ful-parkera på ICA-tuna och hoppas på att lisorna har ledigt den kvällen.

Det blir en minnesvärd kväll...har sett dem live båda föreställningarna :tummenupp

Värt varenda krona!

Såja nu har man varit o sett HippHipp! gänget o det var värt varenda krona.
Sjukt kul o många goa garv :rofl
Rekomenderar starkt o gå o kolla på dem.
Får ni inte tag i biljetter så finns där några på blocket oxå såg jag.

*/ ?>
Back