Vart ligger diverse motardåterförsäljare i gbg?

Kvist

Massa göra, lite tid
Gick med
24 Jul 2004
Hoj
660 -04
I och med att utbudet av nära och kära som kör motard ( har mckort över huvudtaget :( ) är riktigt riktigt lågt så undrar jag vart i gbg området finns lite olika återförsäljare. Skulle vilja ha möjligheten att ta mig en testrunda och ställa lite frågor. :rolleyes:
Har ingen riktig koll på vart butikerna ligger nu för tiden, har lite koll på yamaha-center då man varit där och inhandlat lite saker, men resterande har jag ingen som helst koll på. Hade varit gött med lite svar innan helgen då det sköna vädret börjar smyga sig ifrån sverige :gnissla

Kvidden skrev:
I och med att utbudet av nära och kära som kör motard ( har mckort över huvudtaget :( ) är riktigt riktigt lågt så undrar jag vart i gbg området finns lite olika återförsäljare. Skulle vilja ha möjligheten att ta mig en testrunda och ställa lite frågor. :rolleyes:
Har ingen riktig koll på vart butikerna ligger nu för tiden, har lite koll på yamaha-center då man varit där och inhandlat lite saker, men resterande har jag ingen som helst koll på. Hade varit gött med lite svar innan helgen då det sköna vädret börjar smyga sig ifrån sverige :gnissla

Mitt säkraste kort är superbike (www.superbike.se). Go å hjälpsam personal.

Fastbike ligger i det gula huset mellan lederna vid stenaterminalen. Säljer husa och ktm om jag inte minns fel.

Ska du köpa en hoj. Bemöda dig att åka till Falkenberg istället.
Delta MC ..... där kan man snacka om hjälpsam och kunnig personal!!

det är fastbike som gäller, han som driver stället är duktig och vet vad han sysslar med.

Var förbi på superbike en sväng igår och några till ställen, dock inga maskiner för testkörning men fick svar på lite frågor och superbike skulle få in några maskiner inom loppet av 2 veckor. Åkte lite fel och velade runt lite mycket så fastbike missade jag :rolleyes: , men man tackar för alla tips. Känns lite jobbigt att åka ner till falkenberg för att köpa en hoj faktiskt :tungan

Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti