vart kan man köpa det

Clason skrev:
Jag har inte vurpat än så jag vet inte hur bra dom fungerar men du monterar dom utanför hjulmuttern man ska inte ta bort orginal grejerna för att ersätta det med en 13mm mutter!

Jag har inte tagit bort original grejorna, de enda jag gjort e att borra ett hål i original muttern

Har kört motard sen -99 och vurpat bra många gånger och hårt! culen har studsat och voltat och skrapats en hel del! men alldrig lyckas att en skraba bromsoket skiva eller sabbat nånting av det som rabblats bga vurpor satsa på ett par bra barkbusters istället så styret och broms/kopplings grepp klaras sig istället!

inte ens med budhojen har jag lyckas skada dom grejjerna!

nått som skyddar det är att dra en slangklämma klädd i slang avnått slag runt bakre änden på slutburken så man slipper skrapa sönderden!

Krattan skrev:
Suck! Köp Husaberg dom håller att vurpa utan att man viktar upp dom med onödigt skit! Jag skulle skämmas som fan om jag körde med skateboardhjul och inte kunde göra railslides!

//Anders

Jo! men anders jag är en poser. jag gick ju runt och filmade er på åland när ni körde istället för att köra min hoj :D

Marals76 skrev:
Du måste verkligen ursäkta oss alla andra som inte har nått upp till din otroligt höga nivå inom motard :zpy

Hmm.. och vilken sida vaknade du på idag?!? Som inte kan ta lite häckel och ironi?!? :1pajas

Det vet väl vem som helst att kraschpuckar på en motard är för pooooosers. :crash

Skulle förresten verkligen vilja se en motard göra railslides med skateboardhjulen monterade på hjulaxlarna... den som framförde den hojen skulle omedelbums bli min nya idol! :kär :bow

För er som inte redan visste så kan man inte skruva på en mutter på en bult.
En bult låses oftast av en saxpinne eller liknande och har inte några gängor.
En mutter kan man endast skruva på en skruv eller en pinnbult (Varför det nu heter så? Borde heta pinnskruv).

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT