Vart köra??

Babe

Ny medlem
Gick med
26 Jul 2005
Ort
Järfälla
Hoj
R1, DRZ 400S, XT660Z Tenere
Har nyss köpt mig en DRZ 400s tyvärr pajade den under första turen :huvet. Men killarna på mc-bolaget är så snälla :pannkyss så dom kom och hämtade den och lovade att laga den, så snart har jag min nya bebis hemma igen :banana

Dock är min fråga vart hittar jag trevliga skogsvägar och endurostigar i Stockholms området??

Samt är det någon som ordnar en gemensam sh tur kanske:hojsmilie ?? Eller kanske någon mer än mig som är nyböjare på detta område och vi kan ratta runt i skogen tillsammans och lära av varandra!!
 
Vad gjorde du mot den för att den skulle haverera?


Jag bara körde, dom som ägde den innan tyckte inte att smörja kedjan var så viktigt, där av att den skar... tur att jag tog en lugn första tur!

Men nu är den fix och färdig och går så bra så:)
 
www.soe.se

Där hittar du vad du söker! Där finns både proffs och nybörjare. Jag hänger gärna med senare i höst, när jag fått tummen ur och fixat distanser till min moppe. Jag är ultran00b.

/ Veronica
 
www.soe.se

Där hittar du vad du söker! Där finns både proffs och nybörjare. Jag hänger gärna med senare i höst, när jag fått tummen ur och fixat distanser till min moppe. Jag är ultran00b.

/ Veronica

Tack! Ska genast in och titta. :tummenupp

Hör av dig när tummen är loss, :)

// Z
 
Om du är ovan kan jag varmt rekommendera det som kallas "LGF" på SOE. Konceptet är att ingen tjatar för att man tar det lugnt och alla väntar i korsningar. Däremot kan det fortfarande gå rätt så fort i början av gruppen.

Riktiga däck är en förutsättning, annars blir det inget roligt.

Välkommen!
 
Om du är ovan kan jag varmt rekommendera det som kallas "LGF" på SOE. Konceptet är att ingen tjatar för att man tar det lugnt och alla väntar i korsningar. Däremot kan det fortfarande gå rätt så fort i början av gruppen.

Riktiga däck är en förutsättning, annars blir det inget roligt.

Välkommen!


tackar!!
Ja jag är ovan så det blir LGF för mig.. Har riktiga däck och dom är inte så kul på asfalt...

Var nu inne och läste lite och helt klart ska jag åka med på några turer. försökte oxå registera mig men fick bara upp en konstig felkod, även i vissa texter så var det lite lustiga krumelurer, ska försöka registrera mig senare.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top