Har nyss köpt mig en DRZ 400s tyvärr pajade den under första turen
. Men killarna på mc-bolaget är så snälla
så dom kom och hämtade den och lovade att laga den, så snart har jag min nya bebis hemma igen
Dock är min fråga vart hittar jag trevliga skogsvägar och endurostigar i Stockholms området??
Samt är det någon som ordnar en gemensam sh tur kanske
?? Eller kanske någon mer än mig som är nyböjare på detta område och vi kan ratta runt i skogen tillsammans och lära av varandra!!
. Men killarna på mc-bolaget är så snälla
så dom kom och hämtade den och lovade att laga den, så snart har jag min nya bebis hemma igen
Dock är min fråga vart hittar jag trevliga skogsvägar och endurostigar i Stockholms området??
Samt är det någon som ordnar en gemensam sh tur kanske
?? Eller kanske någon mer än mig som är nyböjare på detta område och vi kan ratta runt i skogen tillsammans och lära av varandra!!