vart köper man tankfoam?

sunkan

Gå loss...
Gick med
18 May 2003
Hoj
2006 R6
undrar vart man köper tankfoam? Måste ha det till knutstorp den 21-22 juni.

sunkan skrev:
hehe hur mycket köpte du? hur mycket behhöver men?

Minns inte men det var iaf för mycket och det räcker till mer än en tank till. Jag mosade i så mycket det bara gick!

Da Weasel skrev:
Köpte mitt på McVaruhuset.

Förvisso en gammal tråd, men jag måste bara tillägga att jag ringde till MC-Varuhuset och frågade om de hade Tankfoam. De frågade mer eller mindre om jag var dum i huvudet, med andra ord visste de inte vad det var, än mindre att det över huvud taget fanns något som hette så...

Just ja... jag behöver oxå Tankfoam till Karlskoga? Någon som kommer var apå plats som har? !!?

Det är väl en SM/SO tävling. Då brukar väl alltid KK vara där. Han har garanterat tankfoam (köpte lite av honom på Anderstorp tidigare i år) Kostade typ 32 kronor biten.

Ring o kolla om han kommer vettja.

Da Weasel skrev:
Det är väl en SM/SO tävling. Då brukar väl alltid KK vara där. Han har garanterat tankfoam (köpte lite av honom på Anderstorp tidigare i år) Kostade typ 32 kronor biten.

Ring o kolla om han kommer vettja.

Greven är numer KK-racing.

Aspackad skrev:
Förvisso en gammal tråd, men jag måste bara tillägga att jag ringde till MC-Varuhuset och frågade om de hade Tankfoam. De frågade mer eller mindre om jag var dum i huvudet, med andra ord visste de inte vad det var, än mindre att det över huvud taget fanns något som hette så...

Konstigt...sommarpraktikanter kanske? Eller så har de helt enkelt slutat att köpa hem tankfoam till reservdelsavdelningen.

jag har !!

Swedie skrev:
Just ja... jag behöver oxå Tankfoam till Karlskoga? Någon som kommer var apå plats som har? !!?

jag har massa tank-fome om nån vill ha ?

tar med mig till karlskoga nu på lördag.....först till kvarv................
mvh tobbe

Back