Vart köper man en bakram?

• Thread starter Thread starter sandstream
  • Start date Start date
Sen för att slippa svetsa dit bobbin fästet efter varenda marksyning slänger du dit en gängstång och två skateboard hjul. Genom hjulaxeln.
Lyfter du hojen med depåstöd bak i dessa?
Varför har du en späckhuggare på avantaren? :tungan
Nu ska vi vara snälla! :pannkyss
funkar visst med mig,men det bygger mycket tyvärr och ser inte snyggt ut
Vi tror att den MIG vi använde var lite för klen och inte klarade av att hetta upp materialet ordentligt.

http://www.boove.se/main.html?&sid_id=1727&prodkate=967&prod_id=10662&lev_id=#
Kan det va nå? Vet inget om bra märken, men jag var inne på sidan och kolla lite samtidigt som jag såg din tråd. I samma veva såg jag att dom hade bakramar :)
Det är samma produkt (Harris) som WestW tipsade om tidigare i tråden. Tack ändå :tummenupp

Last edited:
Kolla med Din Mc om inte dom har en begad på lager. Dom har ju lite begade delar till dessa hojar.

Om inte så har dom specialpris på GSX-R1000 i helgen. Bara slå till.

Kolla med Din Mc om inte dom har en begad på lager. Dom har ju lite begade delar till dessa hojar.
Om inte så har dom specialpris på GSX-R1000 i helgen. Bara slå till.
Snackade med Lelle i går och fick köpa en nästan ny tank till ett bra pris. Bakramen är som sagt på väg från Greven men har jag tur så kan Aerosvets hjälpa mig i morgon bitti med den kraschade (sista delen där bak går dock inte att rädda, den är sjukt vriden).

Den svarta K7:a med GP-rör och en massa kolfiber är läcker men för fin för att köras bana med. Men man skulle kanske passa på att provköra en K7:a :)

Lyfter du hojen med depåstöd bak i dessa?
Nu ska vi vara snälla! :pannkyss
Vi tror att den MIG vi använde var lite för klen och inte klarade av att hetta upp materialet ordentligt.

Det är samma produkt (Harris) som WestW tipsade om tidigare i tråden. Tack ändå :tummenupp

Tror mer skateboardhjulen fungerar som kraschpuckar, så du inte skrapar i sving etc.

I alla fall på räjserhojar fungerar det fint för de som har, de brukar inte behöva måla kåpor efter vurpor ens.

MIG till alu är :arsele bra epoxy fungerar bättre!

Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck

Bridgestone har presenterat...