Vart köper man dekalark i A4-storlek?

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Jag har ett 100-pack med papper för inomhusbruk mm, ingen glatt yta mao. Det jag behöver är etikettpapper för dekaler som man kan sätta på bilen, hojen mm....

Vart köper jag det och vad brukar det kosta och i vilken kvantitet köper man?

Ps: fungerar det att skriva ut på bläckskrivare eller går det bara med lasern för att färgen ska sitta kvar? På fotopapper mm blir det skitbra utskrift men min gamla i550.

Dee_cati skrev:
Jag har ett 100-pack med papper för inomhusbruk mm, ingen glatt yta mao. Det jag behöver är etikettpapper för dekaler som man kan sätta på bilen, hojen mm....

Vart köper jag det och vad brukar det kosta och i vilken kvantitet köper man?

Ps: fungerar det att skriva ut på bläckskrivare eller går det bara med lasern för att färgen ska sitta kvar? På fotopapper mm blir det skitbra utskrift men min gamla i550.

Har för mig att jag har sett nått sådant på rusta eller något sådant varuhus :huvet kan tuvär inte komma på dess namn just nu!
Typ claesohlsson affär med allt! Har inte själv köpt något sådant pga at tjag hade lite dåligt med peningar just då.-...

Jag har kollat på claes ohlsson men hittade inget där då iaf, var för ca 3 månader sedan. Ska ringa dem och höra vad de säger.
Mer tips?

Sa ju att jag inte var säker. Såg ett "dekal" ark som man skulle kunna skriva ut själv när vi var inne på nått sånt här prylvarhus av känt märke!

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg