Vart köpa såna där fula hand-värmare på nätet?

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Varje jävla gång jag ska köra på isen så fryser jag sönder fingrarna känns det som, 2-3 varv innan det är stopp för värmning av händer.
Nu måste jag köpa mig ett par såna där fula hand-värmare men jag har inte tid att åka iväg och köpa. Vart kan jag beställa det så jag har det innan lördag?
Finns det olika modeller och vilka ska man köpa isåfall? Enda kravet är att de är skitfula och varma som satan!

Värdelöst när de bara erbjuder postförskott på 75:-, jag vägrar gynna posten på det viset. Inga andra tips? Finns det några vettiga nätbutiker alls inom crossutrustning?

Dee_cati skrev:
Värdelöst när de bara erbjuder postförskott på 75:-, jag vägrar gynna posten på det viset. Inga andra tips? Finns det några vettiga nätbutiker alls inom crossutrustning?
Du vet att posten tjänar nästan lika mycket hursomhelst. Själva postförskottet är väl bara några futtiga kronor?

Olof Eriksson skrev:
Du vet att posten tjänar nästan lika mycket hursomhelst. Själva postförskottet är väl bara några futtiga kronor?

Postförskottet är väl runt en femtilapp om jag inte minns fel. Sen är jag en sådan som gärna betalar in pengarna i förväg bara för att slippa betala postföskottet utan endast frakten. Det brukar vara tillgängligt på de flesta nätbutiker nu för tiden men tydligen inte där.

Rejser, jag klarar inte av att navigera på Karlströms, enligt mig, helt värdelösa sida. Kollade runt i ca 5 minuter men gav upp sedan.

Hittade ett par sinisalo på touringbutiken efter tips på SOE men där ville de ha 84:- bara i expeditionsavgift! Varan kostar 298:- och väl hemma på hojen slutar priset på 432:- :gnissla Posten får alltså 134:- av den summan. Jag kan köpa muffar för det dubbla priset om det är så men posten ska inte få mina pengar.

Dee_cati skrev:
Rejser, jag klarar inte av att navigera på Karlströms, enligt mig, helt värdelösa sida. Kollade runt i ca 5 minuter men gav upp sedan.

Ring och fråga så fort de öppnat imorgon då.

Har du aldrig vägarna förbi Örebro?

Sisst jag pratade med Tilldals så höl han på att ta hem muffar.

Mvh Ola

har sett i lelleskatalogen för något år sedan att det fans någonting man lindade runt styret och sedan klämde på handtagen ovanpå.. sen va de bara kopla in till 12volt..

vet ej hur bra de fungerar men de syns varjefal inte..

Dee_cati skrev:
Postförskottet är väl runt en femtilapp om jag inte minns fel. Sen är jag en sådan som gärna betalar in pengarna i förväg bara för att slippa betala postföskottet utan endast frakten. Det brukar vara tillgängligt på de flesta nätbutiker nu för tiden men tydligen inte där.

Hittade ett par sinisalo på touringbutiken efter tips på SOE men där ville de ha 84:- bara i expeditionsavgift! Varan kostar 298:- och väl hemma på hojen slutar priset på 432:- :gnissla Posten får alltså 134:- av den summan. Jag kan köpa muffar för det dubbla priset om det är så men posten ska inte få mina pengar.

Sökte i 20 sek.
http://www.karlstrommotor.se/websho...uery_type=1&maxhits=5&query=v䲭e&article=77555
Vet inte om det du är ute efter dock.

Skeebum skrev:
Har du aldrig vägarna förbi Örebro?

Sisst jag pratade med Tilldals så höl han på att ta hem muffar.

Mvh Ola

Sist jag var där hade han såna hemma och försökte kränga till mig men jag behövde inga trodde jag :D Näe, har inte vägarna förbi örebro före lördag :(

eisbaer, funkar inte.

TaGGeN, jag har inget batteri på min hoj annars hade det varit perfekt med både värmare OCH muffar....

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra