Vart köpa quicksilver shorts?

Carpe me

Mest hk när man dör vinner!
Gick med
20 Jun 2004
Hoj
Khggy
Hittade 2 par quicksilver shorts men dom är ju helt omöjliga att få tag på
Modellerna är "Corporate" och "Slash White Board Shorts".
Men dom är ju stört omöjliga att få tag på, någon som vet villka butiker i stokholm som säljer dessa alternativt en onlinebutik, vart i världen den finns spelar ingen direkt roll, så länge jag har kläderna här senast den 20e :)

Last edited:
Tror åhléns har det märket, vet inte om just den modellen. Men de hade rätt många najs shorts när jag letade bikini-board-shorts.

lilltryne skrev:
2291439 Tror åhléns har det märket, vet inte om just den modellen. Men de hade rätt många najs shorts när jag letade bikini-board-shorts.
åhlen's är inte typ det den sista butiken en hetrosexuel kille går in i? :7peta

Menar så va fan säljer dom quiksilver för då?

Carpe me skrev:
2290877 Hittade 2 par quicksilver shorts men dom är ju helt omöjliga att få tag på
Modellerna är "Corporate" och "Slash White Board Shorts".
Men dom är ju stört omöjliga att få tag på, någon som vet villka butiker i stokholm som säljer dessa alternativt en onlinebutik, vart i världen den finns spelar ingen direkt roll, så länge jag har kläderna här senast den 20e :)

hej

har dom inte en butik i Täby centrum? om jag inte mins helt fel så finnes det än där.

edit:
Företag Quiksilver
Beskrivning
Telefon 08-792 22 12
Fax
Besöksadress Västantorget 261 B

Öppettider
Mån-Fre 10.00-19.00
Lördag 10.00-18.00
Söndag 11.00-17.00

Webb
Webb-adress http://www.quiksilver.com

Rs_man skrev:
2291588 hej

har dom inte en butik i Täby centrum? om jag inte mins helt fel så finnes det än där.

edit:
Företag Quiksilver
Beskrivning
Telefon 08-792 22 12
Fax
Besöksadress Västantorget 261 B

Öppettider
Mån-Fre 10.00-19.00
Lördag 10.00-18.00
Söndag 11.00-17.00

Webb
Webb-adress http://www.quiksilver.com

Jorå, men det är bara en liten holk i väggen. Finns inte så mycket där.
Men men, nu är sakerna påväg hem från england :banana

prulle skrev:
2291550 åhlen's är inte typ det den sista butiken en hetrosexuel kille går in i? :7peta

Vi som är säkra på vår sexualitet (jag menar, du är inte gammal så du måste kanske experimentera litegrann först, en del är osäkra vid den åldern) kan till och med gå in på en bög-bar utan att skämmas. Jag har varit på Mykonos, fatta! Där var det regnbågar i varje gathörn och du fick en massa blickar av fel kön konstant. Så dit ska du inte åka än om du är osäker.

Dee_cati skrev:
2297120 Vi som är säkra på vår sexualitet (jag menar, du är inte gammal så du måste kanske experimentera litegrann först, en del är osäkra vid den åldern) kan till och med gå in på en bög-bar utan att skämmas. Jag har varit på Mykonos, fatta! Där var det regnbågar i varje gathörn och du fick en massa blickar av fel kön konstant. Så dit ska du inte åka än om du är osäker.

Jag tolkar det som att du föredrar män? Rätt/fel? :näsblod

Blip skrev:
2297675 Jag tolkar det som att du föredrar män? Rätt/fel? :näsblod

Läs igen, jag fick blickar från FEL kön, mao inte kvinnorna. Jag är 100% säker på att jag är straight, analsex utövas bara ihop med någon av mitt motsatta kön!

prulle skrev:
2291550 åhlen's är inte typ det den sista butiken en hetrosexuel kille går in i? :7peta

Är det bara jag som inte ser någon koppling mellan den sexuella läggningen och Åhléns?

Finns det fler butiker som är typiskt straight kontra typiskt gay? :näsblod
JAG MÅSTE VETA SÅ ATT JAG INTE GÅR IN I FEL! :skrämd

..

kruss skrev:
2296270 Beställde du från " http://www.hargreavesuk.com " ?
Vad är fraktkostnaden, och har du fått nån tid om när dom kommer ? :)

/ K

Yes beställde eftersom jag inte orkar leta land och rike efter dom längre.
Frakten var apdyr 10£, tror banken snodde 867:- från mitt konto för frakten och brallorna som gick på 55£.
Har inte fått något datum för när det ska komma, men bör var snart, enligt royalmail sidan så ska det ha lämnat landet igår natt :yoparty.
Jävligt synd bara att det inte går att spåra paketet i sverige, så det blir till att vänta på att avi´n dyker ner i lådan :(

kruss skrev:
2296270 Beställde du från " http://www.hargreavesuk.com " ?
Vad är fraktkostnaden, och har du fått nån tid om när dom kommer ? :)

/ K

Om du fortfarande är intresserad av att veta hur frakten var så, sakerna kom till postkontoret igår och idag så kom avin i lådan. så det tog måndag - torsdag att kunna hämta ut sakerna, skickades som priority post, därför det kostade lite.
Men jag gillar inte riktigt emballaget, dom hade tryckt ner shortsen i någon lustig sorts blå post påse där limmet för att försluta det var starkare än plastpåsen själv :brynad. men men, är skit nöjd, shortsen låg i orginal påsen och inte ett enda märke alls eller någon som provat dem innan :banana

*/ ?>
Back