Vart köpa pepitatejp?

Jokenr1

Medlem
Gick med
2 Oct 2008
Hoj
KTM 1090 Adventure R 2017, Yamaha XT 600z Ténéré 1988
Tjo flöjt.

Funderar på att dra en pepitatejp över hojen för att få lite mer retrolook och har hittat en sida (http://www.raggarprylar.se/visa_produkt.asp?id=1664&t=Pepita+tejp) men skulle vilja ha med en svart och en vit ruta och inte tre rutor som på deras hemsida (i-landsproblem):tungan

Jag bor i gbg och här finns ju hobbex men inte fått upp något när jag sökt på sidan.

Alltrenativ e ju att du skär bort en rad på dessa, eller spray lackar skjälv med färg o maskerar eller med mall som du skjälv skapar :)

eller sök på frima som håller på med logotyper men det blir nog LITE dyrare :rolleyes:

//Robin

Alltrenativ e ju att du skär bort en rad på dessa, eller spray lackar skjälv med färg o maskerar eller med mall som du skjälv skapar :)

eller sök på frima som håller på med logotyper men det blir nog LITE dyrare :rolleyes:

//Robin

helvete vilket jobb säger jag bara! :hihi

men jag får väl skära av en del då men jag vill köpa i butik och inte på nätet ska de vara så svårt att få tag i??

Du är en jävla gubbe! tack för de! nu ska de beställas :D

Vet du vart man kan köpa oldschool racingnummer som klistemärke också? typ 79 á la retro... ja du fattar! (caféracerbygge):yoparty

Ingen aning jag googlade mig fram till tejpen.

har inte biltema haft sån tejp ? förr iaf :P är för slö för att gå in kolla själv idag :$

Hobbex har/har haft, kallar den raggartejp, kollade sidan nu och finns inte men är 100% säker på att de har haft för inte så länge sen, så kanske finns lite kvar i butiken om du ringer och frågar

Back