Vart köpa pepitatejp?

Jokenr1

Medlem
Gick med
2 Oct 2008
Hoj
KTM 1090 Adventure R 2017, Yamaha XT 600z Ténéré 1988
Tjo flöjt.

Funderar på att dra en pepitatejp över hojen för att få lite mer retrolook och har hittat en sida (http://www.raggarprylar.se/visa_produkt.asp?id=1664&t=Pepita+tejp) men skulle vilja ha med en svart och en vit ruta och inte tre rutor som på deras hemsida (i-landsproblem):tungan

Jag bor i gbg och här finns ju hobbex men inte fått upp något när jag sökt på sidan.

Alltrenativ e ju att du skär bort en rad på dessa, eller spray lackar skjälv med färg o maskerar eller med mall som du skjälv skapar :)

eller sök på frima som håller på med logotyper men det blir nog LITE dyrare :rolleyes:

//Robin

Alltrenativ e ju att du skär bort en rad på dessa, eller spray lackar skjälv med färg o maskerar eller med mall som du skjälv skapar :)

eller sök på frima som håller på med logotyper men det blir nog LITE dyrare :rolleyes:

//Robin

helvete vilket jobb säger jag bara! :hihi

men jag får väl skära av en del då men jag vill köpa i butik och inte på nätet ska de vara så svårt att få tag i??

Du är en jävla gubbe! tack för de! nu ska de beställas :D

Vet du vart man kan köpa oldschool racingnummer som klistemärke också? typ 79 á la retro... ja du fattar! (caféracerbygge):yoparty

Ingen aning jag googlade mig fram till tejpen.

har inte biltema haft sån tejp ? förr iaf :P är för slö för att gå in kolla själv idag :$

Hobbex har/har haft, kallar den raggartejp, kollade sidan nu och finns inte men är 100% säker på att de har haft för inte så länge sen, så kanske finns lite kvar i butiken om du ringer och frågar

Nyheter
Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...

MV Agusta inför fem års garanti