Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
War-psycho skrev:Biltema har billiga iallafall. (silverfärgade)

Det tror jag.euromange skrev:Tror inte att dom uppfyller något av mina krav![]()
euromange skrev:Tror inte att dom uppfyller något av mina krav![]()

euromange skrev:Letar efter ett snyggt och lätt kapell för inomhusbruk. Några tips?
Ska skydda mot damm..![]()

Ja de va ju helt klart biltemas felAfterburner skrev:Precis innan jag skulle köra iväg min hoj för avställn. 05 så höll jag på att värma upp hojen, varpå mitt biltema kapell blåser fram till avgass. böjen och smälter fast... Inte cool![]()

HanneZ skrev:Ja de va ju helt klart biltemas fel![]()
shit...den för 2500:-...skyddar den mot atombomber eller vadå!Kaparn skrev:Nackdelen med biltemas kapell är som sagt att de inte är särskilt värmetåliga. HELD däremot har kapell från 350kr och uppåt beroende på material, värmetålighet och ljusinsläpp. Det dyrast ligger på ca 2500kr. bara å välja![]()
Skulle vilja se det kapell som klarar 600-700°CKaparn skrev:Nackdelen med biltemas kapell är som sagt att de inte är särskilt värmetåliga...
Tror jag med..hållundan skrev:Det tror jag.
Har ni hojarna på över natten eller?FZ1 skrev:Skulle vilja se det kapell som klarar 600-700°C
Gortexhandskar klarar det inte, det blir mycket skrapande och polerande efter en så'n närkontakt![]()
De funkar nog minst lika bra..till och med som ett för 2500:-Crille skrev:Jula har fått in ett gäng olika kapell, kanske värt att kolla där???....

R1-benji skrev:shit...den för 2500:-...skyddar den mot atombomber eller vadå!
själv har jag biltemas o den funkar bra hittills.....

Jag hittar inga kapell på Julas hemsida, men om du sett sådana, är de gjorda för mc och vad kostar de?Crille skrev:1964416Jula har fått in ett gäng olika kapell, kanske värt att kolla där???....
|
|
Premiär för Östgöta Dundret
Under 1940 talet var Finspå... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |