Vart/hur fixar man bulor på en tank?

jag vet inte om jag har gjort fel enligt vissa, men jag bockade bara till ett mustigt stag så man kom åt o trycka ut bucklan inifrån tanken(ner i tanklocket o mosa på)

Funkade klockrent, har försökt "trycka tillbaka bucklan" för att se om den skulle ge efter o hoppa tillbaks till sin missanpassade form men de håller :tummenupp

men det här var också en jättestor buckla efter en vurpa, hela knäet som tryckt in tanken. Lite spackling måste de bli för o få det riktigt bra men blev över förväntan och tog ju typ 10 minuter också.

Någon som vet hur man får ut de här irriterande små bucklorna som bara synd när de är nytvättat och i rätt vinkel när solen ligger på? t.ex. dörrhack på bilen osv.

EZrideR skrev:
Jag har samma problem..... funderar på att lacka om hela tanken istället... men då finns det risk att färgen inte matchar resten av hojen (hel blå hoj)

Automiracle vill ha 12-1600 för att TESTA och se om det hjälper...
:huvet

Tar de betalt även om det inte går att rikta?? :kocko

ööööö Jag tror att antingen jag eller du har missuppfattat det hela.. han pratar om MJUKA bulor... inte bucklor... Du vet sådana som kan förekomma när det kommer fukt under lacken...eller bensin ånga...

Superbee skrev:
Funkade klockrent, har försökt "trycka tillbaka bucklan" för att se om den skulle ge efter o hoppa tillbaks till sin missanpassade form men de håller :tummenupp
.

marcusj skrev:
Tar de betalt även om det inte går att rikta?? :kocko

Enligt de så kunde resultaten varjera och de kunde inte garantera (logiskt) att resultaten blev så som jag har tänkt mig. Självklart skulle de vilja titta på den först och säga deras åsikter och ge mig ett pris (kostnadsfritt)

*/ ?>
Nyheter
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot De flesta nav...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...