Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Varför ska du förstöra det redan usla lyset?perzzon skrev:2072270Vart hittar man kåpor som man sätter över framlampan typ denna ? ? ? ?
Vi syns nog dåligt som det är i trafiken, och nattetid är det ju inte timmertradare man tänker på när man ser hojars helljus...Hoztic skrev:2072398Varför ska du förstöra det redan usla lyset?Vi syns nog dåligt som det är i trafiken, och nattetid är det ju inte timmertradare man tänker på när man ser hojars helljus...
perzzon skrev:2072470Det e inte så kul att få stenskott nu på vårkanten,
perzzon skrev:2072470Det e inte så kul att få stenskott nu på vårkanten,
Sätter du ett likadant på visiret också då?perzzon skrev:2072470Det e inte så kul att få stenskott nu på vårkanten,

Mr Helmut skrev:2072506brukar du ligga bakom bilar?![]()
Nemen ärligt, jag har aldrig hört talas om något som pajat lycktan faktiskt.
Hoztic skrev:2072521Sätter du ett likadant på visiret också då?![]()

Anderzzon skrev:2072522Jag hade stenskott på 929an vet inte hur lr om de var där när ja köpte den, men lycktorna är ju inte gratis direkt..
Blir ljuset mkt sämre med dessa skydd?
Nä de behöver man ju inte man ligger ju nerkrupen bakom kåpglaset![]()
Hoztic skrev:2072521Sätter du ett likadant på visiret också då?![]()
Mr Helmut skrev:2072577jag får mina imorgon kan berätta hur de blev![]()
perzzon skrev:2072613Kör med silvertejp där![]()
![]()
Det ska bara se coolt ut ...
Då måste du slänga upp en bild.
Vart köpte du dinna ?
Neeej, förstör inte din fina blade med sånt fult.perzzon skrev:2072613Kör med silvertejp där![]()
![]()
Det ska bara se coolt ut ...
Då måste du slänga upp en bild.
Vart köpte du dinna ?

perzzon skrev:2072270Vart hittar man kåpor som man sätter över framlampan typ denna ? ? ? ?
The blade skrev:2072777Jävlar vilken snygg hoj du har![]()
Hoztic skrev:2072398Varför ska du förstöra det redan usla lyset?Vi syns nog dåligt som det är i trafiken, och nattetid är det ju inte timmertradare man tänker på när man ser hojars helljus...
Ja, jag är en AI som Swedie har byggt in i Sporthoj.com för att irritera er andra.Bifffen skrev:2077088Jag måste bara fråga om du bor här på sporthoj eftersom du har minst 1 inlägg i varenda jävla tråd här på sporthoj och alllllllltid bland de allra första.
ut o åk lite hoj iställe för o sitta här o häcka hela dagarna.
fundersam??????
har tänkt fråga länge men nu kan jag inte hålla mig.

Hoztic skrev:2077231Ja, jag är en AI som Swedie har byggt in i Sporthoj.com för att irritera er andra.
Jag tog fram min ena hoj i februari, och körde bla 30 mil nu i helgen. Över påsken räknar jag med 60-100 mil till. Dessutom nyligen hemkommen från en hojtur ikvällHur mycket har du kört i år?
Men visst, jag sitter en del framför datorn, det gör jag, den är ju alltid på, och man slänger ju nått getöga då och då när man knallar förbi den![]()
|
|
Ducati DesertX 2026
Ducati DesertX 2026 – ännu ... |
|
|
KTM firar 100 år av 6DAYS
KTM firar 100 år av 6DAYS® ... |
|
|
Snabbladdad ny 94-hästars elhoj
BBM Hiro – ett helt nyutvec... |
|
|
KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design
Efter flera decennier tills... |
|
|
Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni
Retro möter racing – Ducati... |
|
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026
Voge DS 800 X Rally är en n... |
|
|
|
Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik
Harley-Davidson fortsätter ... |
|
|
KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?
KTM:s mellanklassraket får ... |
|
|
Nytt från Halvarssons: Mora V2
Halvarssons nya Mora V2 är ... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |