Vart hittar jag serier att streama utan krussiduller?

arnoldsson

Min Honda krånglar ALDRIG!
Gick med
30 Jan 2005
Ort
Liiiiidingö
Hoj
Husqvarna mod 46 Svartmyra
Sitter nere i Schweiz på utbytestermin och har tråkigt ibland och undrar vart fasen hittar jag en bra streaminghemsida på nätet?

Anledningen är att tysk och schweizisk TV är SKIT! Satt och kollade på en gammal Bondrulle häromdagen och blev väldigt fascinerad av att Sean Connory pratade flytande tyska... :gnissla

De sidor jag hittills har hittat som erbjuder streaming-tjänster är antingen fulla av skit eller spam. Främst är det väl "How I met your mother" som jag är ute efter...

TACKSAM FÖR HJÄLP FÖR SNART PRATAR JAG VÄL FLYTANDE TYSKA! :huvet :tungan

/Arnoldsson
 

kaZmur

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 May 2003
Ort
Växjö
Hoj
Hornet 600 och en Buell XB9r med delad vårdnad
Sidereel.com sammanställer väldigt bra.
 

Jussi

Nu med mindre hår
Gick med
17 Jun 2003
Ort
Esbo, FIN
Hoj
Gixxer 750, Husqvarna TE510
Dubbning av precis allt på tv känns jävligt jobbigt, men som du säger lär man sig lokalspråket på nolltid då precis allt är på Tyska.

Och jag fick också lära mej att dubbande är minsann det enda rätta, orsaken till att vi i Skandinavien inte gör det är att vi inte har råd :D

Roligast var South Park dubbat. "Oh mein gott. Sie haben Kenny getötet. ARCHLÖCHER!!" (tysk stavning lär man sig dock inte).
 

Ten-0

[Enter cool message here]
Gick med
12 Dec 2005
Ort
Hemma
Hoj
Ny till våren
Ha ha ha! Sant! Måste ändra det, är ju för fan Jönköpingsbo sen två år tillbaka! Inte för att det är mycket bättre... :huvet


Som att flytta till Burseryd ungefär! Det enda som saknas är väl Robin Sanell,en sån idiot hittar man inte i varje by! :tungan
 

kaZmur

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 May 2003
Ort
Växjö
Hoj
Hornet 600 och en Buell XB9r med delad vårdnad
Eller Bertil på hörnet. Ni vet, han med mössan? Riktig stjärna det där!
 

Krisoffer

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2007
Ort
Halmstaden
Hoj
Triumph Daytona -07
www.ninjavideo.net är riktigt bra enligt mig.
Dom flesta nya serierna och även filmer finns där, kanske inte alltid bästa kvalitet på allt om man ska kolla på fullskärm men det funkar.
 

Ten-0

[Enter cool message here]
Gick med
12 Dec 2005
Ort
Hemma
Hoj
Ny till våren
Last edited:

downtownoslo

Ny medlem
Gick med
12 Jul 2008
Ort
Oslo
Hoj
Letar!
www.watchtvsitcoms.com fungerade förut, vet att tjejen använde det mycket när hon satt på ett tråkigt jobb i somras.. Nu såg jag dock att de ville installera nån plug-in & de vågar jag inte göra på min arbetsdator.. Pröva på egen risk :)
 

dunderhonung

Vill ha en duke nu!!
Gick med
27 Sep 2007
Ort
stockholm
Hoj
CBR 600 *såld*
Dubbning av precis allt på tv känns jävligt jobbigt, men som du säger lär man sig lokalspråket på nolltid då precis allt är på Tyska.

Roligast var South Park dubbat. "Oh mein gott. Sie haben Kenny getötet. ARCHLÖCHER!!" (tysk stavning lär man sig dock inte).

:D
Har hört många filmer serier dubbat när jag bott i Frankrike och Italien. Glömmer aldrig alla vänner-avsnitt och Rachels konstiga italienska röst.:3freak

Men det som slår ALL slags dubbning är den polska...
Det engelska ljudet och rösterna är svaga i bakgrunden och så är det EN snubbe som tolkar till ALLA röster. Han gör det inte med inlevelse utan läser direkt ur manus. Får panik av att lyssna på honom. :gråta :4skrika
Så har det varit flera, flera år och är fortfarande. :gnissla
Några exempel..

http://www.youtube.com/watch?v=w2VXfVuun_o

http://www.youtube.com/watch?v=3UJIoqyba2U
 
Last edited:

kaZmur

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 May 2003
Ort
Växjö
Hoj
Hornet 600 och en Buell XB9r med delad vårdnad
Du ska inte säga något, du är Kristianstad original! Dessutom så bangade du på en utekväll när man väl är i stan. Och för vad, jo, jobb. :finger :tungan

Du förstår väl att jag inte kan bli sedd på stan med en smålänning... tsss ;)
 
Nyheter
2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

”Vårservice”!

Ibland hinner man inte rikt...

KTM 990 RC R på väg

KTM har presenterat prototy...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

KTM 990 RC R på gång

KTM har presenterat prototy...

Distinguished Gentlemans Ride 2024

Söndagen den 19/5 var det d...

Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Top