Evil__Knievel
maybe yes, maybe no
Men jag har ju fyrkantiga bromsoljebehållare. Hur gör jag då? Finns det fyrkantiga svettband?
haha lustig du

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Men jag har ju fyrkantiga bromsoljebehållare. Hur gör jag då? Finns det fyrkantiga svettband?
Precis vad jag vill ha förutom yamahamärkenaVar köpte du dom?
grejjen med den söta mössan är att vi kör så hårt med hårda inbromsningar och när solen steker på oss och bromsvätskan så har den lättare att koka =) därför skyddar vi den med svettbandet typ från HM men ja ingen av oss behöver ju igentligenden men de ser ju fränt ut
![]()
grejjen med den söta mössan är att vi kör så hårt med hårda inbromsningar och när solen steker på oss och bromsvätskan så har den lättare att koka =) därför skyddar vi den med svettbandet typ från HM men ja ingen av oss behöver ju igentligenden men de ser ju fränt ut
![]()
Det enda som har mer menlös funktion än luvtröja över skinnställ![]()
Men prylar är ju kul så lycka till i letandet![]()
![]()
Men det går ju inte att kalla sig tuff kille när man kör med ett pastellfärgat tygband, det verkar ju rena discofjollet. Nästan värre än en radfyra.
Så här ska ser ett fett bromsburksband ut!
vafalls!??
luvtröja över skinnstället är kanske det största som hänt inom mc-världen!
Kanske skyddar mot solen när du tokbromsar och står still, man vill ju inte ha bromsfading då!
Annars har det ju motsatt verkan, för att förklara i mer termodynamiska termer för att det inte ska missuppfattas:
Truckers har ju cola-burken hängandes i backspegeln för att den ska bli kall, även på sommardagar! Termodynamisk hokuspokus alltihop, eller!
Av med svettbandet och upplev bättre inbromsningar.
Syftet är väl att den ska suga i sig bromsvätskan om plastkärlet skulle gå sönder.
Kestackt! Det plus att skydda från solen.
vafalls!??
luvtröja över skinnstället är kanske det största som hänt inom mc-världen!
Jo och kvadda bromsvätskebehållaren gör man ju 3-4 gånger i veckan så man kanske ska ha några extra i reserv att byta i mellan![]()
Jag tar mig friheten att rå-bumpa denna asgamla tråd!! Vad kallas mössorna? Vart finns dom? Jag vill ha ett par!![]()
FettHaha, nä men att det är vanliga vristband fattar man ju, men tänkte om någon börjat specialtillverka. På tuben har dom ju massa fräna mc loggor o.s.v
![]()
Det går att beställa egna tryck/broderingar på svettband på en del sidor, dessutom finns ebay med hur många olika svettband som helst.
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |