Vart hittar jag Motard-kit till en KTM Exc?

pontus.g

Ny medlem
Gick med
8 Apr 2014
Hoj
KTM EXC 125 SM -05
Undrar vart jag kan hitta ett motard-kit till en KTM Exc 125 i Sverige? Eller även i utlandet? Kollat runt massor men hittar inte alls mycket. Ber också om ursäkt om jag lagt detta i fel del, ny här på forumet. Väldigt tacksam för svar.

Mycket läggs ju upp på Blocket. Varför inte börja med begagnat och investera i de delarna som du senare värderar mest. Först och främst gäller det fälgar+däck och stor frambroms. Tycker mig se det i fint skick på blocket hela tiden. Nya grejer har jag inte köpt, kan ej ge tips. Good luck!

Mycket läggs ju upp på Blocket. Varför inte börja med begagnat och investera i de delarna som du senare värderar mest. Först och främst gäller det fälgar+däck och stor frambroms. Tycker mig se det i fint skick på blocket hela tiden. Nya grejer har jag inte köpt, kan ej ge tips. Good luck!

Absolut jag håller helt klart med dig att satsa på begagnat, det är min tanke att göra. Väldigt konstigt eftersom jag kollar blocket dagligen och hittar inte alls mycket?

Det är rätt populärt så försvinner nästan lika snabbt som det kommer upp på blocket. Kolla prosupermoto.se dom har både hjul och bromsar :)

Nyheter
Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Back