vart hittar jag Metal Mulisha dekaler!?

Hansen.

Outlaw på deltid.
Gick med
27 Feb 2009
Ort
Hemma.
Hoj
Gixxer 1000 gatukrigare *såld...*
Som titlen lyder:confused: Dekalerna ska vara till en KTM 04:yoparty
 
Tjena!!
Du kan ju kolla på ebay har sett att det finns där! även länkar inne på ebay nätbutiker från UK m.m fast jag tror det lönar sig att handla ifrån UK-ebay istället usa-ebay! för dollarn är ju sjukt hög nu o punden lägre än vanligt:tummenupp Finns en hel del på nätet faktiskt :yoparty
Mvh Jocke
 
Jo jag vet ju att det finns på dom utländska sidorna, men jag är inte så vänlig till just utländsk näthandel:) men försöka går ju! tack för svaret.

Mvh
 
Ni här på forumet har ju en j***a koll ser jag :) det upskattas!
priserna var ju overkliga på ebay!!! där kostar ju inte ens dekalkitten hälften av vad dom gör i vårt kära sverige!?

Mvh
 
Ni här på forumet har ju en j***a koll ser jag :) det upskattas!
priserna var ju overkliga på ebay!!! där kostar ju inte ens dekalkitten hälften av vad dom gör i vårt kära sverige!?

Mvh

Köp ändå från fuckyeah.... funkar skitbra och dem har bra attityd gentemot kunder....
 
Ni här på forumet har ju en j***a koll ser jag :) det upskattas!
priserna var ju overkliga på ebay!!! där kostar ju inte ens dekalkitten hälften av vad dom gör i vårt kära sverige!?

Mvh

Känner Toni och kan säga att det är kanon killar! :tummenupp köp av dem och gör så ett företag som sköter sig och har bra service kan vara kvar i branchen! gynnar alla. men om det gör att din ekonomi skiter sig så gör du helt rätt i att beställa från ebay.
 
http://www.junkyard.se/mega/product.aspx?pid=38848&g=a&m=b&lbid=523&lcid=0|0 det är rea :tummenupp

Fast är väl snarare klistermärken!
 
jo men det är klistermärken som både Ridestore/fuckyeah/junkyard har! jag vill ha dekalkittet till kylarvingarna etc:hihi
 
jo men det är klistermärken som både Ridestore/fuckyeah/junkyard har! jag vill ha dekalkittet till kylarvingarna etc:hihi

Alla dom butikerna har haft det graphic kittet tills alldeles nyligt! Kanske mulisha har lagt ner grafik delen???

Kolla factory-fx annars, för det var väl dom som tillverkade dina efterlängtade dekaler:tummenupp
 
jaa jag får väll kolla runt lite:fyllisar
göra egna annars:hihi
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top