Vart hitta renoveringsobjekt inför vintern?

Oftast e jag ute på blocket, där jag letar delar själv till mitt bygge, o nästan allt har jag funnit på blocket till min reta, några saker här på SH har jag okså hittat, men de tar tid o leta efter saker som normalt kostar mycke hittar jag för halva priset, alla har inte sånnt tålamod o leta tills man hittar rätt saker till halva priset eller billigare, jo jag har okså samma problem o hitta smälda hojar som man kan renovera upp, såg för ett tag sen den här hojen okså för 17000kr en suzuki gsxr 750 99a :D
precis som mig... letar man där mycket o länge kommer de till slut o man får de oftast billigt efter lite prutning..

Jag har så smått börjat fundera på vad nästa vinterprojekt ska bli och undrar vart sjutton man hittar lagom kraschade hojar till bra pris? Helst skulle jag vilja hitta en R1 -98 som jag skulle kunna skrämma liv i. Eftersom man kan hitta en lagom sliten -98 för sisådär 35k får slutnotan inte hamna på mer än ca 25k för att det ska vara mödan värt. Är detta en omöjlighet? :va

Här hittar du det du söker.
http://www.wrackbike.de/

Var själv sugen på at hämta hem en ett tag men nu blir de en hel cykel i stället.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT