vart hitta depå stöd??

.

Nice att visa på sporthoj verkligen försöker hjälpa andra medlemar,

medan andra bara skriver skit,och försöker VARA BESSERWISSRAR

NI vet vilka ni är :tummenupp

denna site hade varit mkt trevligare utan så onödiga inlägg eller?

Har ni verkligen så lite att göra på jobbet?!?!?!(ni verkar dock inte jobba,då ni fördriver tiden med att med att spela Alan för nyare medlemar på SH)

försök svara på inlägg som ni gör på:
bmwpower
nordicaudi mfl
så får ni se vad som händer :tummenupp

Ni är på dagisnivå ,tom lägre

nu skrev jag detta på min paus(jepp jag betalar skatt)

Har ni verkligen så lite att göra på jobbet?!?!?!(ni verkar dock inte jobba,då ni fördriver tiden med att med att spela Alan för nyare medlemar på SH)

bmwpower
nordicaudi mfl

Välkommen till Sporthoj.com ett forum där en fråga har tusen svar...

Kolla på loppisdelen på Uppsala forumet, ligger som sticky. Har för mej att någon där skulle sälja ett depåstöd för ett tag sedan.

På mässan i Göteborg stod Ducati Desmocedici (stavning) på ett stöd av aluminiumprofiler, såg ut som en Deltaboxram.

Svetsningen såg ut att vara utförd av Ducatis mest Grappaskadade omplaceringsfall,,,

Men ack så sportigt. :yoparty

Thats what i'm talking about! :yoparty Mitt som jag byggde är dock inte så snyggt och så är det gjort av fyrprofilsjärn... :näsblod

bmwpower
nordicaudi mfl

Tänk efter före innan du skriver :tummenupp

Tyvärr fylls forumet av dåliga trådstarter där trådskaparen hade fått ett snabbare och bättre resultat genom att googla.
Forumets databas har blivit otroligt stor med många onödiga trådar i ämnen som redan har avhandlats många gånger eftersom medlemmar inte orkar söka på forumet eller internet.

Det är svårt att söka information på forumet då många av medlemmarna här inte skulle klara ett svenskaprov i trean vilket försvårar sökandet på information otroligt mycket.

Att diskutera och ha synpunkter i åsiktsfrågor är en annan sak men när många gissar i rena faktafrågor utan egen erfarenhet och kunskap och därtill inte kan skriva på svenska, då blir informationen i forumets databas svåråtkomlig.

Last edited:
men du har ju lite fel faktiskt
undersök själv hur många användare som är ICKE SVENSKAR kontra SVENSKAR

Det roliga är att han har inte anklagat någon för att inte vara svensk utan för att inte klara ett språkprov.

Ställ inga frågor angående mc eller tillbehör på Sporthoj.com, innan ni har googlat i två veckor först. Vad roligt forumet skulle bli då. har vi tur blir det mer plats i OT forumet där vi kan diskutera bajs, sex o annat mc relaterat:tummenupp

bmwpower
nordicaudi mfl

Håller med. Har varit en låg nivå länge. Kanske blir bättre när våren kommer och folk börjar köra igen. Tror många tänker till innan de vågar ställa en fråga här, man får 60% dumma svar som inte hjälper eller så blir man förlöjligad.
Synd.

En gsxr 750 k2???
Har aldrig tillverkats!!!
Om jag inte mins helt galet så heter den Gsxr 750 Y.

Ok.. petigt.. Men det är ju ännu större fel än att kalla en gixxer 1000 05a för K5.
K5 är årsmodellen.. Men kan lika gärna vara en intruder eller någon annan modell ur suzukis program 2005.

*Off topic*
Du minns helt fel... R750 anno 2000 heter Y i årsmodellsbeteckning. R750 2001 heter K1 R750 2002 = K2 osv.

Hejsan, har en sida där du inte behöver pynta så himla mycket men jag vet dessvärre inte ifall det är bra saker.

http://verktygsboden.se/
Det är lite knepigt att hitta så följ detta,

Gå till Garage, verkstad och lager. Sedan Matrialehantering och lyft och slutligen MC

Fram kostar 300 och bak kostar 400.

Det där framstödet tycker jag är dåligt. Det blir för mycket friktion där hållarna sitter fast i själva stödet (om ni fattar..). Vad som händer är att man mer eller mindre tippar hojen av hållarna för att dessa inte glider mot stödet som de ska.
Allafall inte mitt. Jag vet inte om det är av samma märke, men det ser ut så där..

Jag ska ha piggar på mitt nästa framstöd.

Någon som vill köpa ett farmstöd? :rolleyes:

Nyheter
Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...