vart hitta depå stöd??

Lägg av nu för fan hade du varit ny medlem okej visst men va fan. Hur svårt är det o söka på google.se sök på depåstöd och ja lovar dig att du hittar.

sökord "depåstöd" på google.se, kan t o m trycka på "Jag har tur"-knappen och det kommer upp resultat. Annars säljer väl endel av annonsörerna här till vänster depåstöd. Biltema ska väl börja sälja inom kort. V9 eller något sånt.

sökord "depåstöd" på google.se, kan t o m trycka på "Jag har tur"-knappen och det kommer upp resultat. Annars säljer väl endel av annonsörerna här till vänster depåstöd. Biltema ska väl börja sälja inom kort. V9 eller något sånt.

Jag beställde i alla fall av Campar här på siten. Det finns en liten annons i hans profil http://www.sporthoj.com/forum/member.php?u=232 900:- inkl byglar för bobbiner...

Last edited:
depå finns vid de flesta banorna.... Ställ hojen mot en vägg, stolpe etc, då behöver du inget stöd :rolleyes:

v.9 ska enligt rykten Biltema få in depå stöd!?

de borde vara billiga!?

En gsxr 750 k2???
Har aldrig tillverkats!!!
Om jag inte mins helt galet så heter den Gsxr 750 Y.

Ok.. petigt.. Men det är ju ännu större fel än att kalla en gixxer 1000 05a för K5.
K5 är årsmodellen.. Men kan lika gärna vara en intruder eller någon annan modell ur suzukis program 2005.

Finns många modeller av depåstöd. Till din hoj bör du ta en modell med klykor. Samt använda bobiner i svingen. Där funkar de flesta stöden jag provat bra.
Fram kan det vara lite kinkigare. Finns några stöd som är struliga att använda. Valtemotos "gula modell" kan jag dock rekomendera. Dock lite dyrare.
Frågan är ju vad man är villig att betala.

Verktygsboden.se har depåstöd, för 299:- till framhjul och 399:- för bakhjul.
Kikade på dem på mc-mässan å de såg fina ut ...:tummenupp

Har du svets så svetsa ett! Det funkade lika bra, så slipper du pynta ut med ca: 600-1000:- Kankse inte blir så vackert men om du tänkte ha det i garaget så är det ju ingen fara!

Har du svets så svetsa ett! Det funkade lika bra, så slipper du pynta ut med ca: 600-1000:- Kankse inte blir så vackert men om du tänkte ha det i garaget så är det ju ingen fara!

På mässan i Göteborg stod Ducati Desmocedici (stavning) på ett stöd av aluminiumprofiler, såg ut som en Deltaboxram.

Svetsningen såg ut att vara utförd av Ducatis mest Grappaskadade omplaceringsfall,,,

Men ack så sportigt. :yoparty

Nyheter
Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...