Vart handla orginaldelar?

Jompas

Mår gott
Gick med
24 May 2004
Hoj
Buell XB12SS 2009
Efter att min hoj blåst omkull eller ev blivit utsatt för den sveska avundsjukan och tippats så behöver jag nu lite grejer som jag tänkte handla under vintern.. men vart handlar man orginalgrejer lättast nån som vet nån internetshop eller vanlig shop? (min hoj: kawa ZX10-R -05)..

Hos närmaste MC butik kanske :va

Var själv inne idag i en lokal mc butik och var inga större problem att köpa på sej små delar/skruvar.

R1 racer skrev:
Hos närmaste MC butik kanske :va

Var själv inne idag i en lokal mc butik och var inga större problem att köpa på sej små delar/skruvar.

Ja det verkar vara lättast.. men jag må ju åka 10mil för att komma till närmsta, tänkte att jag bara kunde skicka efter skiten nånstans men men...

Jompas skrev:
Ja det verkar vara lättast.. men jag må ju åka 10mil för att komma till närmsta, tänkte att jag bara kunde skicka efter skiten nånstans men men...

Okej! sorry tänkte inte på det.
Men vet du exakt vad du behöver? Vet och kan du eventuellt namnet på de delar du behöver så går det kanske att ta via telefon eller e-mail med handlarna.
Håller med dig att 10 mil tar emot att köra för lite delar.

Tror det är lite svårt att hitta någon handlare på nätet som har typ sprängskisser på mc och delar som man kan beställa ifrån.

R1 racer skrev:
Okej! sorry tänkte inte på det.
Men vet du exakt vad du behöver? Vet och kan du eventuellt namnet på de delar du behöver så går det kanske att ta via telefon eller e-mail med handlarna.
Håller med dig att 10 mil tar emot att köra för lite delar.

Tror det är lite svårt att hitta någon handlare på nätet som har typ sprängskisser på mc och delar som man kan beställa ifrån.

Inte då, allt finns på nätet! :)
http://www.bikebandit.com dom har sprängskisser på det mesta! Vet inte hur dom ligger till i pris, men det verkar som om det är billigare än i sverige iaf! Men det kan ju bil knöligt med frakt om man ska ha stora delar å andra sidan.

Tack som fan båda sidorna var mycket bra!! hur än det blir kan jag ta reda på org.nr på delarna och ringa handlarn jag brukar gå till eller beställa från direkt från siten.. Tackar Tackar!! :)

hittade fan (ursäkta) inga kåpor till r6 på ngn av de sidorna. men kan väl också bero på att jag inte vad vad kåpa heter på eng:)

Nyheter
Mälaren Runt fyller 40 år

Nu på lördagen den 15 augus...

Steve Holcombe klar för GGN!

Pressmeddelande 2026-08-10 ...

Nya Chief Vintage Sturgis

I samband med 86:e Sturgis ...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Shelby Turner, klar för GGN