Vart handla längre bromsslangar till vettiga pengar?

Hansen.

Outlaw på deltid.
Gick med
27 Feb 2009
Hoj
Gixxer 1000 gatukrigare *såld...*
Som topic.

Mina vart givetvis för korta, vilket var väntat iofs.

Det som dock inte var väntat var att nya lite längre skulle kosta 1000 spänn med frakt.

Ganska så sjukt enligt min mening. Så, Sporthojs fighteråkare, vart har ni handlat era slangar?

Mvh.

Kolla S-racing.

Hittade en bra snubbe.

Fan att man ha garaget långt iväg, nån som vet vilken storlek det är på banjo bulten till en gixxer k1?

Hydroscand eller någon liknande som håller på med hydraulslangar till maskiner.. kostar någon hundring då brukar dom kapa och klämma dit kopplingarna också.

Beställde hem från en snubbe i USA :tummenupp

Ringde och snackade med honom, jäkligt hjälpsam.

490 spänn med frakt för 2 stålomspunna slangar på 80cm!

Kolla S-racing.

Häng med i svängarna och fäst inte fokusen på 2004, nu för tiden är det näthandel utomlands som gäller. Ebay is the shit!

Säg en handlare i Sverige som kan konkurrera med detta pris eller leveranstid?
http://www.ebay.co.uk/itm/Goodridge...13?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item3f091d95e9

99,9% nöjda kunder av 34 000 sålda produkter.......ingen pappskalle med nollservice känsla eller dömer hunden efter håret när man kliver innanför tröskeln. Utan han säljer det du vill ha, och får du nåt med fel så skickar han nya utan att du behöver skicka tillbaks de gamla (säger detta av egen erfarenhet)

Last edited:
För visso så men om priserna är hyffsade så vill jag iallafall att det skall finnas några handlare kvar på hemmaplan. Men får väl erkänna att vissa delar tas från andra håll. Kan ju åxå bero på finns sparsamt med delar till mina hojar.

För visso så men om priserna är hyffsade så vill jag iallafall att det skall finnas några handlare kvar på hemmaplan. Men får väl erkänna att vissa delar tas från andra håll. Kan ju åxå bero på finns sparsamt med delar till mina hojar.

Fast han ville ju inte dega en lax, och det får han göra på S-Racing, som du tipsade om.

Eftersom jag jobbar där så får jag rekommendera Hydroscand. Där får du exakt den längd du vill ha och om du vill ha rostfria hylsor/kopplingar så fixar vi det också.

Eftersom jag jobbar där så får jag rekommendera Hydroscand. Där får du exakt den längd du vill ha och om du vill ha rostfria hylsor/kopplingar så fixar vi det också.

Tyvärr så kostar det platina att köpa ifrån er (visserligen på Hisingen men ni har ju samma priser). Jag fick pynta 1500:- för 2 främre o 1 bakre slang. DET är inte ett bra pris.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman