Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Medin skrev:VideoLook, Göteborg
Address: 2:a Långgatan. Tram 3, 4 and 9 to Masthuggstorget
Time: Daily 00.00-24.00
www.videolook.se
![]()

Backblade skrev:Hahaha, jag har inte varit ute på 2 månader och funderar på att dricka en kubikmeter öl nu den 27e efter hojmässan. Hardrock cafe suger pop, alla andra ställen som Lounge och skit spyr jag på.
Tips idéer?

juha01 skrev:Nef är ju alltid bra!
Annars är det ganska skönt att börja kvällen på heaven 23 uppe i gothia towers.
Sen finns det ju en hel massa ölställen om man gillar god öl och inte bara stor stark!
Edit: Gillar man spännarställen med en massa brats och bratswannabee så är väl honey och valand heta tips...![]()
Backblade skrev:Bishop arms uppe på avenyn har jag inte testat
juha01 skrev:Ett bra val! Dock så är dom dyra på flasköl.. 88 spänn för Jämtlands sortiment bara för att nämna någon.. Men fatölen kostar som vanligt 56;-/Pint och lokalerna är fina som snus. Eget bibliotek och allt där man kan munna på lite goda drycker tillsammans med en bok om man så vill!
Annars är Rover på en av långgatorna schysst. Även "gamla" Bishops på V:a Hamngatan. Likaså Beefeater på Prinsgatan. Gillar man belgiskt så ska man väl ta en titt på Delirium café vid kronhusbodarna, då dom har 2000(!) ölsorter, men personligen så tycker jag att stället suger.

Backblade skrev:Och brudarna då?![]()
Fullt av brudar, men dryga sådana.juha01 skrev:Ja, då blir det dom här dryga ställena...Fullt av brudar, men dryga sådana.
Inget av ölställena är några brudhak, men Nef funkar dock! Det gör även Heaven 23, men under hojmässan så är det väl en hel del grabbar där med, eftersom många bor på hotellet.
Jag har inte sån jäkla koll på brudställena, eftersom jag är sambo och dessutom pluggar jag på en skola där 90% är tjejer, så jag har min beskärda del klar!![]()

Medin skrev:VideoLook, Göteborg
Address: 2:a Långgatan. Tram 3, 4 and 9 to Masthuggstorget
Time: Daily 00.00-24.00
www.videolook.se
![]()
RF_Racing skrev:En kubikmeter öl är ganska mycket... närmare bestämt ett ton öl! De blir man juh faktiskt lite dragen på...
DaLorD skrev:Gå först till Vasastan... Bärs för 19:-....eller var det 25... jaja billigt iaf.. o trevlig personal/gäster...
juha01 skrev:Detta är en helt ovetenskaplig erfarenhet:
Vi gick ut efter en tenta för en månad sedan och satt då till en början på ovannämnda krog. Efter att ha druckit åtta stora stark så gick jag och min kompis vidare nätt och jämnt påverkade... Totalt den kvällen drack jag tretton öl! Det ska inte gå för en pöjk som jag..
Känns som att dom första åtta inte hade särskilt bra kräm i sig eller så råkade jag toppa formen just till denna kväll!
) ätit ordentligt klarade du nog några pilsner till...jag säger börja på diamond&dogs eller vasastan, och fortsätt på nivå eller valand om du vill kötta lite!Backblade skrev:Hahaha, jag har inte varit ute på 2 månader och funderar på att dricka en kubikmeter öl nu den 27e efter hojmässan. Hardrock cafe suger pop, alla andra ställen som Lounge och skit spyr jag på.
Tips idéer?
Meh jag känner ju ingen här. Ni vill säkert bara tafsas.Gottis skrev:Lr varför inte skita i fredagen och satsa på Mäss festen iställe på WCX

Backblade skrev:Meh jag känner ju ingen här. Ni vill säkert bara tafsas.![]()

A-star skrev:Tjuvkikar in här lite med...ska också ut efter mässan i Götet![]()
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |