Vart finnns alla kråmbågeåkare ?

Frick

I´m spartacus
Gick med
31 May 2005
Hoj
GSX 1400
vart håller egentligen alla Glidare till någonstans på nätet?

visst sajten hetter ju Sporthoj
men den är ju öppen för alla

eller är det bara äldre gubbar som inte har till gång / kan med internet
som har en glidare :rolleyes:

http://www.harleyportalen.se/ är väl förmodligen den största, men den är ju lite märkesbunden, annat än det så tror jag att det är så att dom som åker kråmpråm heldre åker till träffar och snackar hoj, än att sitta vid datorn och göra det.

Att plastraketfolket snackar hoj vid tangentbordet kan ju ÅAS bero på att deras hojar alltid är avställda för att försäkringen är så dyr, så dom tar sig aldrig ut i verkligheten

För jag antar att ditt inlägg var ett försök att ironisera över andra motorcyklister, för att dom kör fel sorts motorcykel?

Deras händer är så skadade av vibrationerna att det blir svårt för dem att handskas med mus och tangentbord.

Gustav1 skrev:
Deras händer är så skadade av vibrationerna att det blir svårt för dem att handskas med mus och tangentbord.

Det kan dock vara en fördel med vibrato vid kontakt med mus.

dom fungerar utmärkt som drinkmixers också!

fast det är bättre/trevligare (om än dyrare) att köpa en riktig mixer (magic bullet kanske? hehe), dom gnäller inte...

Forumet på mcnytt.se kanske :va

Gustav1 skrev:

det är INGET fel på hojar som vibrerar mycket! jag ser det där som ett personligt påhopp! :rofl :D

Gustav1 skrev:
Nänä, men du är ju tjej också, så att...

jo, men händerna kanske inte är det ställe på kroppen som vibrationer gör sig bäst på, förvisso. egentligen önskar jag rätt mycket att min lilla cykel inte ville vibrera så.

Clara skrev:
jo, men händerna kanske inte är det ställe på kroppen som vibrationer gör sig bäst på, förvisso. egentligen önskar jag rätt mycket att min lilla cykel inte ville vibrera så.

Nej, men biverkningarna i form av kraftigt vibrerande händer måste ju vara något positivt. :D

Gustav1 skrev:
Nej, men biverkningarna i form av kraftigt vibrerande händer måste ju vara något positivt. :D

slappa, trötta, skakiga händer som tappat känseln? positivt?

Clara skrev:
slappa, trötta, skakiga händer som tappat känseln? positivt?

Kör man tillräckligt länge med en vibrerande hoj så kommer hela kroppen i självsvängning! Fast då är man oftast också så trött att man somnar lagom tills man kommer innanför ytterdörren.

som tjej behöver man ju inte använda varken händer eller övrig kropp när det kommer till sex(vilket jag antar ni/vi outalat har talat om här alltså...), det är väl bara att ligga där och hålla in fläsket, vifta med ögonfransarna och säga "oh baby, you're such a maaaan"?
så då gör det ju itne så mycket att man är utmattad av att ha rystats om ordentligt tidigare på dagen av sin kära hoj.

Tysken skrev:
Kan det bli bättre?

:rofl

Clara skrev:
som tjej behöver man ju inte använda varken händer eller övrig kropp när det kommer till sex(vilket jag antar ni/vi outalat har talat om här alltså...), det är väl bara att ligga där och hålla in fläsket, vifta med ögonfransarna och säga "oh baby, you're such a maaaan"?
så då gör det ju itne så mycket att man är utmattad av att ha rystats om ordentligt tidigare på dagen av sin kära hoj.

Va, vem pratar om sex?
Men javisst, din metod borde funka på de flesta män. :hihi

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP