joel_dt125
The king of Dt
hejsan j har en dt 125 och vill trimma den men inte förändra orginaldelarna bara byta ut system och kanske sätta på ett sportluftfilter.. vart kan man få tag på bra och billiga dt 125r system??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tobbe_88 skrev:tja...ja har "Dep Pipes" (www.deppipes.com) på min DT125R-89...helsystem kostar typ 3000 me frakt o allt...går att beställa från Jörgen Nilsson Racing...www.jnr.se jag ringde o beställde på deras nummer som finns på hemsidan...om du vill veta mer så kan du alltid fråga....har bilder om du vill se hur de ser ut när de sitter på hojjen...har oxå korta filmer i fall du vill höra ljudet...effekten är dock inte så stor inte för mej iaf..men de kan bero på fel munstycke eller att mina kolvringar är slitna...har du msn så vore de ju bra...mvh/Tobbe
Tobbe_88 skrev:tja...ja har "Dep Pipes" (www.deppipes.com) på min DT125R-89...helsystem kostar typ 3000 me frakt o allt...går att beställa från Jörgen Nilsson Racing...www.jnr.se jag ringde o beställde på deras nummer som finns på hemsidan...om du vill veta mer så kan du alltid fråga....har bilder om du vill se hur de ser ut när de sitter på hojjen...har oxå korta filmer i fall du vill höra ljudet...effekten är dock inte så stor inte för mej iaf..men de kan bero på fel munstycke eller att mina kolvringar är slitna...har du msn så vore de ju bra...mvh/Tobbe
![]() |
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!
Svara på några enkla frågor... |
Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc
Yamaha Motor har vunnit en ... |
|
![]() |
Vinnarhjälmen utlämnad
Robin Axelsson lämnar över ... |
![]() |
Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten
Yamaha Motor Europa NV fil ... |