Vart får man parkera?

Kia skrev:
2280830 Det kan jag väl göra om du bjuder....?? :7peta Det är ju trots allt sommar... :fyllisar

Klart jag bjuder på öl. :fyllisar

Är dock på jobbet just nu och kommer nog inte hem på några veckor... :gnissla

blacktriple skrev:
2281018 Klart jag bjuder på öl. :fyllisar

Är dock på jobbet just nu och kommer nog inte hem på några veckor... :gnissla

och jag som tycker de e drygt att jobba 8h i detta fina väder med hojen ståendes utanför och blänker och fult synbar ifrån mitt fönster :huvet

men ett par veckor tar nog priset :D

reddevil skrev:
2280949 Kan man inte då bara gå till närmaste bil, anteckna tiden och serienumret och sedan om man får böter ringa in och säga tiden och serienumret, dom lär ju inte kunna veta att lappen legat i en annan bil än sin "egen".
Jovisst! :cdevil

:notme :hihi

Jag har fått totalt 2 st lappar på min hoj.. Den ena var då jag missade att det var städdag (alla andra dagar i månaden hade jag fått stå där, jag tror inte de städade den dagen men lappade gjorde de ändå). Den andra på en innergård där jag hade missat ett zonförbud. Det var jävligt irriterande, eftersom jag inte stod ivägen på något sätt. Det var för övrigt ett privat bolag i stil med Securitas (kommer inte ihåg vilket).

Den som bestämde att motorcyklar ska ha p-biljetten synlig på hojen har ju ett riktigt stort hål i huvudet.. :va

I Solna finns en generell p-regel som säger att MC:s alltid får stå gratis på omarkerad plats på gata, där bilar bara får stå om de betalar (med biljett eller boendeparkering).. I gengäld finns det inga separata MC-parkeringar längre.

Leder jag p-botsligan nu? ;-) Jag har fått några på bilen också.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT