Vart eller vem kan göra en billig service?

TomK skrev:
Ända tills det börjar strula - inget man kan meka med själv utan en komplett elektrnikverkstad och mjukvara från leverantören. Fuggar är ändå lättast att ha att göra med :)
Sant. Men fuggar strular nog lite mer mellan haverierna än vad insprutningen gör. Lite mer pill som med fördel görs i ett garage (som jag inte har :5sure).

Hihi

13 loppor för en vecka i Turkiet.. du skryter inte, du gör bort dig... :7peta men ha så skoj.. Lycka till med gasarna. En synkning är nog inte så dumt, det verkar troligt, med hur du beskriver problembilden.

Hightower skrev:
13 loppor för en vecka i Turkiet.. du skryter inte, du gör bort dig... :7peta men ha så skoj.. Lycka till med gasarna. En synkning är nog inte så dumt, det verkar troligt, med hur du beskriver problembilden.

2pers 4stjärnigt hotell på stranden 400m in centrum av Alanya och halvpension (frukost och middagsbuffè) plus att det är hög säsong, smakar det så kostar det....
Åker om 4timmar!!! :banana :banana :banana
Ha det så trevligt i regnet :arsele
När jag kommer tillbaka så ska hojen vara färdig! :yoparty

Akke skrev:
2pers 4stjärnigt hotell på stranden 400m in centrum av Alanya och halvpension (frukost och middagsbuffè) plus att det är hög säsong, smakar det så kostar det....
Åker om 4timmar!!! :banana :banana :banana
Ha det så trevligt i regnet :arsele
När jag kommer tillbaka så ska hojen vara färdig! :yoparty

13papp.... :hihi

Jag kan göra en BILLIG service men det kostar! :tummenupp

*/ ?>
Nyheter
Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Back