Vart är RoLLER...?!

*Larre*

Medlem
Gick med
5 Jul 2005
Hoj
Såld, senast Speed Triple -02
Senaste inlägget från "klassens clown" är postat typ tre veckor sen!!! :confused:
Saknar dom underhållande filmproduktionerna och den allmänna cirkusen här på SH!
Har han helt parkerat hojen och flyttat över till hästforumet eller vad har hänt? Har han skaffat ett liv utanför Sporthoj.com?!
Som tur är underhåller Mattias fortfarande med skön läsning, tack Mattias! :yoparty
RoLLER, släpp tömmarna och stigbyglarna och kom tillbaka in i matchen! :)

Kan inte göra annat än att hålla med :tummenupp. RoLLER is the shit :).

Här är han inte alla fall. Har till och med kollat under skrivbordet :tungan

Han har lånat ut sin hoj. Har semester och sitter hemma och ugglar

Han vågar väl inte visa sig här utan rettan ;)

Eftersom min skitarbetskamrat har en knackig axel (Den gick ur led igår, hoho. Jag fick dra den rätt. Inte så lätt om man är ovan.)så får nog RoLLER komma och jobba sig lite på fredag. Sen kommer han att desperatspamma igen, worry you not.

Mattias skrev:
2346804 Eftersom min skitarbetskamrat har en knackig axel (Den gick ur led igår, hoho. Jag fick dra den rätt. Inte så lätt om man är ovan.)så får nog RoLLER komma och jobba sig lite på fredag. Sen kommer han att desperatspamma igen, worry you not.
i tantolunden på söder, pride....

/ironmike på wheelie_babes profil

:arsele :tuttar :yoparty

Mattias skrev:
2346804 Eftersom min skitarbetskamrat har en knackig axel (Den gick ur led igår, hoho. Jag fick dra den rätt. Inte så lätt om man är ovan.)så får nog RoLLER komma och jobba sig lite på fredag. Sen kommer han att desperatspamma igen, worry you not.
Puuuh, OK något lugnare då... Kan inte du hjälpa till så att DV-kameran är med och fulladdad när ni är ute - vet att många här frossar efter nya produktioner! :tummenupp

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg