Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Om vädret tillåter så kommer jag dit på onsdag
Har inte missat en onsdag på 2 år i sträck nu![]()
Typiskt! Aldrig velat va på Sveavägen på Onsdagar med hoj men ENDA gången jag dyker upp, ja då är INGEN där!![]()
Tänd ett ljus, och låt det brinna, låt aldrig hoppet försvinna... Det blir möööörkt nuuu, MEN det blir LJUSARE IGEEEEEEEN!!!!![]()
Det bästa med Sveavägen på onsdagkvällarna är ju den där korta gubben med keps som går och hälsar och skakar hand med alla. Jag älskar honom!![]()
Ska jag vara ärlig så var det faktiskt inga problem att åka i vädret som va igår. Kurvor och korsningar/rondeller kunde ju vara lite lömska med oljespill/smällt snö/vägdamm/is osv... Bakhjulssläpp överallt med måtligt gaspådrag!
Nu ser det däremot ut att bli kallare ute. Äh jag har fått min dos nu![]()
När jag kom hem från jobbet igår hade smältvattnet på vägen frusit, så det var lite småvanskligt att köra med hojen då. Meeeen, jag tänker fan ta mig till Sveavägen lite mer reguljärt när isen inte ligger på vägarna när jag åker in till jobbet på morgonen.
Jo precis det jag menar, man ser ju inte om det bara är snösmällt eller is!
Det tycker jag verkligen även fast jag aldrig varit ett fan av Sveavägen så kan jag tänka mig att det pirrar för många!
Hah, jag har aldrig varit där med hoj... Blir lixom aldrig av. JAg har inte såå mycket emot att köra på is/snö, men när det är en riktigt polerad isyta med lite smältvatten på, då blir jag lite tveksam till att köra där. Speciellt med hoj som har ett bakdäck som är snorhalt på bara blöt asfalt.![]()
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner
En exklusiv motorcykel med ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Vision CE
På IAA Mobility 2025-mässan... |
![]() |
Höstrusch för våra fotografer
Inte bara sommarmånaderna, ... |
![]() |
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär
Efter nästan två decennier ... |