Vart är mina grejer??

Don Quixote

Nordic BoTT 2010
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
Ducati 1098, BadAss-chopper & ZX636R -02
Det hela är mycket mystiskt. Mina däckvärmare, främre depåstöd samt laptimer kan inte hittas efter vintern. Jag börjar lura på om jag ställt dom hos nån alternativt lånat ut. Har nån nån aning om vart grejerna kan vara? Användes senast på B-rejset på falken...

Förövrigt just hemkommen från Brno. Har varit så jä_la bra! Skriver en snutt när jag sovit.

Don Quixote skrev:
Det hela är mycket mystiskt. Mina däckvärmare, främre depåstöd samt laptimer kan inte hittas efter vintern. Jag börjar lura på om jag ställt dom hos nån alternativt lånat ut. Har nån nån aning om vart grejerna kan vara? Användes senast på B-rejset på falken...

Förövrigt just hemkommen från Brno. Har varit så jä_la bra! Skriver en snutt när jag sovit.

Jag saknar min brandsläckare efter samma tävling. :confused:

Anneli skrev:
Jag har ett främre depåstöd ála kwaken Rosinante som tillhör dig :gnissla

Ahh, härligt! :) Då är det bara däckvärmare och laptimer kvar. Kanske löser sig det här ;)

Don Quixote skrev:

Märke på laptimern?? Återfås mot beskrivning! :hihi

Vi har ju en fyndlåda....

// Mathias

*/ ?>
Back