Vart är det motardkörning i helgen?!?

mr_rockster

www.jsfoto.com
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Superduke och Nikon
Jag är grymt åksugen! Var kan man köra i helgen. Helst inom 20 mils radie från kinnekulle...

- Johan

mr_rockster skrev:
Jag är grymt åksugen! Var kan man köra i helgen. Helst inom 20 mils radie från kinnekulle...

- Johan

Ingen aning, blir väl en bana på ett industriområde igen :gnissla
Men du som bor nära kinnekulle borde ju kunna fixa så vi kör på rallycrossbanan :7peta
Borde ju gå att fixa :4skrika

Du... Jag bor faktist på kinnekulle. Men att få köra där är inte helt enkelt. Vi trodde vi skulle kunna få köra där några kvällar för något år sedan men det gick åt pipsvängen. Dessutom är det tyvärr olika ägare eller förvaltare eller hur det var för asfaltsdelen och grusdelen.

Skrot... Men man får ju åka förbi ringen varje helgdag och se vad det är och om man kanske kan få ta sig en tur där.

- Johan

mr_rockster skrev:
Du... Jag bor faktist på kinnekulle. Men att få köra där är inte helt enkelt. Vi trodde vi skulle kunna få köra där några kvällar för något år sedan men det gick åt pipsvängen. Dessutom är det tyvärr olika ägare eller förvaltare eller hur det var för asfaltsdelen och grusdelen.

Skrot... Men man får ju åka förbi ringen varje helgdag och se vad det är och om man kanske kan få ta sig en tur där.

- Johan
*Morgel* Varför ska allt vara så svårt! Man vill ju inget annat än att köra lite hoj på en bana!

Fan för väst swe

Det är helt värdelöst. Måste ju gå att hitta något bra ställe. Eller så åker alla med reggade hojar åsså gör man en långsam bana som går i max 50 (för det är väl så fort man får köra på en parkering?) och lägger den runt torget en lördagförmiddag...

Här har vi ev. en grusbana som man får köra på.. känns väl sådär. Går även ev. att köra på en grusbana i falköping...

- Johan

mr_rockster skrev:
Det är helt värdelöst. Måste ju gå att hitta något bra ställe. Eller så åker alla med reggade hojar åsså gör man en långsam bana som går i max 50 (för det är väl så fort man får köra på en parkering?) och lägger den runt torget en lördagförmiddag...

Här har vi ev. en grusbana som man får köra på.. känns väl sådär. Går även ev. att köra på en grusbana i falköping...

- Johan

Nja grusbana är väl inte så kul kanske... känns som om det är crossvarning då.

Jag har ju en reggad, så jag kör på stora pakerningsplatser och öppna T korsar är bra att öva kurvtagning på....

Men man vill ju ha en bana.... Finns ju risk att man åker till en go-cart bana på nattetid :tomten

Jag vill med sjukt gärna ha en bana att åka på! Finns ju ingen i västsverige verkar det som.. GRRR!!!!

mr_rockster skrev:

- Johan

Jag ska ut o spinna runda ringar på fobollsplanen Lördag kväll, så det är bara att komma!
:yoparty :näsblod

SM 570 RR skrev:
Jag ska ut o spinna runda ringar på fobollsplanen Lördag kväll, så det är bara att komma!
:yoparty :näsblod

Jag är på :D
Skulle vilja ta ett snack med komunen så dom fattar att dom slipper alla sönder körda bollplaner och oljud på nätterna om det skulle finnas en bana att köra på.

liljekvist skrev:
Jag är på :D
Skulle vilja ta ett snack med komunen så dom fattar att dom slipper alla sönder körda bollplaner och oljud på nätterna om det skulle finnas en bana att köra på.
SÅ PERFFECKT!!
Då tar vi hockeyplanen och och motionsspåret när vi ändå håller på. :fyllisar

Glöm inte golfbanan också så blir kommunen riktigt positivt inställd till MC-sport...

Låter som en strålande ide' . Var bor du föreesten 570RR? Skulle du liljekvist till ööhh.. den där ön.. Åland eller?

mr_rockster skrev:
Låter som en strålande ide' . Var bor du föreesten 570RR? Skulle du liljekvist till ööhh.. den där ön.. Åland eller?

Japp men inte första vändan då det är linköping tävling på tisdag... Du då?

liljekvist skrev:
Japp men inte första vändan då det är linköping tävling på tisdag... Du då?

Kan ju inte bli bättre träning inför tävlingen. Tre dagars testande och träning. :tummenupp

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT